Är du intresserad av ditt alviska namn?

Kolla :www.chriswetherell.com/elf/
Där kan du kolla ditt och dina käras alviska namn.
Jag har fått  veta det av Nevnarien. Där har hon hämtat sitt alviska namn.

9
Elin [ n e v n a r i e n ]

ja det var en annan sida.. Men det var typ fem år sedan jag hittade Nevnarien, så det är inte så lätt att hitta tillbaka igen, tyvärr...

Elin [ n e v n a r i e n ]

Meh! Min dator är dum! Den tar bort min sparade adress i fältet här uppe, fast jag har ikryssat "kom ihåg mig" :S

fabian

fabian

Jenny

Hej!

Jag blev glad att se mitt namn i ett annan form.

Jenny.

Marinda :)

Oj , vad kul :) Tack ! Men " Elin Kero " blir inte Nevnarien här. Men skit samma tack ! :D

William

Vill veta mitt alviska namn, jag heter William

Svar: William. Om du klickar på länken http://www.chriswetherell.com/elf/ så behöver de ett efternamn också. Så får du veta ditt, jag kunde inte nå dej på hotmail adressen, så jag hoppas du kollar här igen...
mammakero

Elin Kakan

Hej, hittade denna blogg av en slup och såg ditt bloggnamn. Har du kanske en dotter vid namn Hanna Kero?

Hoppas på svar!
Kram Kakan

Svar: Ja, Kakan, jag har en dotter som heter Hanna!
mammakero

Elin Kakan

Hälsa henne! Är det samma person så hade vi enormt bra kontakt för ex antal år sedan när vi båda var väldigt aktiva på hemsodan stallet.se. Hon får mer än gärna höra av sig! Finns på facebook^^
Elin Kakan Knas Kjellberg

Hoppas att allt är bra med er!