Grattis!

Grattis på 24-årsdagen!
Hoppas du är nöjd med din dag!
Älsta dottern fyller 24 år idag, för att fira sej själv har hon konstruerat den första bilden, där man finner 24 kloner av henne!
Vi har firat henne genom denna tårta - det måste vara en prinsesstårta - och en tur till Silverfallen.
Det var många år sedan jag var där sist, så det var extra roligt att komma dit.
Bilderna därifrån ska jag bjuda er på längre fram!
13
Madde

åh, grattis till henne:D

Mirre

Ohhh vilket coolt kollage hon gjort, så duktig hon är. Samt så fin god tårta, är det magnolia från mariasserien??, koppen alltså?

Anonym

hipphipphurra för din 24åring idag:)

Anonym

hipphipphurra för din 24åring idag:)

Lena B

Så fint, har oxå en 24 åring i år.

Silverfallet är en väldigt vacker plats

Åsa

Så kul kollage! Kommer nog sno idén, inte rätt av men tanken. =)



Tårtan såg inte helt fel ut!

Malin

Jag gillar hennes klonade bild, så coolt!



Tårtan ser oxå mycket god ut!



Sv: ang din fundering om "konfirmander utan kåpor" så var det ett foto från teatern de uppförde som handlade om våld och fattigdom :)från dagens konfirmation.



Och på konfirmationen förra helgen, där alla står framför kyrkan, så är det ungdomsledarna som inte bär kåpor.

S

Jaaaaaaaa!!!!!! Grattis till henne!!!

Pernilla

En så fin bild! Grattis i efterskott till 24-åringen.

/P

Maria

Grattis till dottern så här en dag för sent :) Härlig bild där hon klonat in sig själv!



Kul att du gillade mina bilder från Kinnekulle :) Jag hade en alldeles underbar dag där på självaste pingstafton. Tog tåget dit och cyklade hem.



Ska bli kul att se dina bilder från Silverfallet när du lägger ut dom, det är en plats som jag tycker mycket om.



Ha en riktigt fin och bra dag!

/Maria

Nattaaa

Grattis till henne! :)

trollet

Grattis, ser härligt ut!=))

Bibbi

Jättegrattis till henne!

Hon verkar aningen splittrad på första bilden. Snyggt jobbat att vara på så många platser samtidigt. ;-)

Kram