Kvällsbad och solnedgång

 
Kvällsbadet stod en av Sädesärlorna för, medan jag väntade på att solen skulle gå ner.
Efter en dag som vi till största delen tillbringat utomhus, så åkte jag och älsta dottern ut till vår Klippvik vid Vänern, för att njuta av solnedgången.
Vi hade lite sällskap av några fåglar och tre unga tjejer som oxå ville njuta av magin.
7
Ditte

Å, jag trodde det var nån av er som hade badat ;) Jag var nere vid vattnet förut, men solen hade inte gått ner än då... Vackert var det i alla fall! Kram!

Camilla

Så fina bilder och kul att du fotade fågeln när han badade. Blir allt lite avis att ni har så nära till vattnet ;).

Freja

Åhh, så fint med den badande fågeln, jag tänker att de njuter av att solen och värmen är här!

Pernilla

Det va tur att det inte va ni som badade. Men jag känner en tok som badar året runt. Han tycker det börjar bli varm i vattnet....?
Vilka underbara bilder. Jag har några solar som ligger i mobilen. Får se om det blev några som är värda att visa.
/P

Malin B

Jag trodde at det var DU som badat! ;)
Vilket kalasväder det har varit påsken igenom.
Påsken inleds ju kyrkligt i svart och så på tredje dagen blir det "tjo och tjim" och bara en massa glädje. Jag är inte så kyrksam av mig egentligen men som liten gick jag i söndagsskolan, jo, dt fanns på min tid och där jag bodde var det typ sporten eller kyrkan som fångade upp barnen.
Nu går jag då och då, främst om det är någon som jag känner till som framträder eller då farmor vill åka. I går var det just det sistnämnda som var anledningen till besöket men nog är det lite rofyllt att sitta där och lyssna.

bildmagi

Härliga "badbilder" :-)

Åsa

Nu har jag varit inne och läst om mobilobjektiv. Ska önska mig i födelsedagspresent. Fyller ju rätt snart. =)