Våren är kommen på allvar!

 
Macro och wide objektiv till Iphonen, fick jag av döttrarna i födelsedagspresent.
Skulle fästa objektiven med en metallring som hade klister på ena sidan, men efter min födelsedag så hade klistret försvunnit.
Så jag letade upp superlim idag och limmade fast ringen permanent på min telefon.
Så det gjorde att jag kunde använda den igen!
En kul leksak som jag uppskattar väldigt mycket!
Åkte förbi en åker i fredags där fiskmåsarna hade ett stort måsmöte.
Vaktelhönor har både snygga ägg som de har snygga fjädrar.
Inget av detta är särskilt intressant, det intressanta var dagens barnteater.
Dottern håller på att fixa fram lite bilder, som jag får använda.
Är stolt över dem alla i hennes klass, men extra över hennes prestationer!
SÅÅÅÅ bra de var!
Men mer utförlig beskrivning kommer med bilderna!
 
6
Marie

Men läckert, kan man a sådant till mobilen med, vad roligt

Malin B

Å, vad härligt att höra att det gick fint med teatern. Som förälder blir man så stolt och glad när det går bra för barnen!

Malin

Förstår att du är stolt!!! Det hade jag också varit, antagligen nästan sprickfärdigt stolt :)

Kul med makro på mobilen!

Pernilla

Jag har tänkt så många gånger men det har inte blivit av att köpa något objektiv. Jag fotar ju bara med mobilen nu för tiden. Orkar inte ens kontrollera bilderna på stor skärm. Ibland blir det inte så bra men vad för det?
/P

Marie-Louise

vilka underbart vackra foton :)Kram

Åsa

Kan du välja att fota med macro eller inte då? Eller blir det macro så fort du har objektivet på?
Tänkte just med superlim.
Har ingen aning om hur det funkar.