Fototrisstema - Fönster

Så var då sommaren över på riktigt och fototrissen drar igång!
Fönster är min stora kärlek på hus! 
Fönster är som husets ögon, det är där man kan läsa om husets själ.
Har valt lite udda bilder av detta tema bara så det får en extra twist så här i början av trissens säsong.
Om ni vill ha traditionella fönsterbilder så kolla minitrissen @ fototriss mammakero.
 
 
Har fönsterplats på dubbeldäckaren och vi åker in i ett rejält åskregn.
 
 
Har målat om den gamla pigtittaren och här ser vi dotterns sovrumsfönster speglas i dess glas.
 
 
Den nedåt gående solen ritar konturer av köksfönstret med hjälp av skugga och ljus på köksdörren!
Andra fönstertrissare finner ni här!
fönster
13
Soffie

Å va fina bilder

Violen på Brandholmen

Trevlig triss med olika fönster! Första bilden är riktigt dramatisk, dem blir min favorit!
Ha en skön kväll!

Marie

Ohh fint, gillar mittenbilden och ja fönster kan verkligen vara toppenfina, speciellt de äldre och så. jag är svag för burspråk med

S

Oj vad jag tycker om den första bilden! Så vacker! :) och TACK för din fina kommentar. <3

Jag gör Hatha Yoga! Det finns en video på beyoga som är för stela fötter! Man måste bli medlem på sajten men det är gratis första tiden, sen är det ju bara att hoppa av om man inte vill fortsätta. Jag gjorde så för jag behövde fotvideon! :)
Utöver den gör jag massor av andra poser allt eftersom jag lär mej på lektionerna.

Hoppas det kan hjälpa dej!

Mia Ahlstrand

Riktigt läckra och annorlunda alla tre! Så vacker mittbilden är!

Pernilla

Vilken fin triss. Jag gillar första kortet mycket som är så talande och andra med fönstret i spegeln.
Hoppas du fått en härlig helg?
/P

Anna-Lena

Vackert, och lite annorlunda tolkning av temat. Faller särskilt för mittenbilden där fönstret speglar sig i spegeln.

Berit E i Kasperian

Spännande och oväntat blev det att scrolla neråt. :)
Väldigt fin triss!

Åsa

Har tröttnat både på fota och blogga just nu. Alltid kul att få se dina bilder och kanske få lite inspiration. =)

Veiken

Fint, riktigt fint! Mittenbilden påminner om gamla tider! :)

Freja

Vilka fina och varierade fönster du visar, snyggt trissat!

Malin B

I vanlig ordning är du suverän på att tolka och förmedla triss!

Bildmagi

Underbar triss !!!
:-)