Fototrisstema - På rad

Svenskar är de som är de i världen som naturligast ställer sej på rad och köar.
On line är vi inte ens bland de 50 länder som är mest online (enligt Google i alla fall).
Som vanligt är jag en minitrissare på Instagram om ni är intresserade.
 
 
 En  rolig syn är när kossorna går på rad mot stallarna
 
 
De första tranorna på väg tillbaka till varmare breddgrader har jag sett i veckan.
 
 
Ett staket består ju av pålar på rad...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
Tomtan

Underbar triss!

soffie

otroligat bra triss...men usch så sorgligt då man ser flyttfåglarna dra iväg å vad jag skulle vilja följa med dem...jag har inte sett några än men det lär ju inte dröja

Berit E i Kasperian

Så fin triss - kossorna på rad ärsärskilt fina, tycker jag. :)

Malin

Bra triss där!!

Åsbergs Foto

Fina bilder!

Åsa

Du tänker alltid ett steg längre (som pålarna), jättekul!

Fast tranor på väg hem... Är sommaren verkligen slut nu?

Violen på Brandholmen

Trevlig triss med idel fina bilder! Första bilden med korna på väg hem till stallarna blir min favorit idag!
Ha en skön dag!

Pernilla

Fågelbilden är både härlig och vemodig. Hela trissen andas höst.
Alltid lika fina bilden!
Jag insåg för en stund sen att jag snott din ide på Insta. Förlåt! Jag blir så glad när jag faktiskt har tre bilder på temat och ändå "dog-relaterade". Så visste jag inte riktigt varifrån jag fått iden att lägga ihop dem i ett kollage. Nu skäms jag och inser att inte alla gör så. Haha, känn dej hedrad.
/P

Freja

Vilken härlig naturtriss!

Malin B

En charm med dessa trissteman måste vara att få se hur andra tolkar samma tema. =)
Tänka lika men så olika på något vis.