22 december

 
En riktigt god jul önskar jag er alla!
Nu är en av de två jobbigaste dagarna detta år avklarad och jag känner mej riktigt trött, men inte helt slut.
Men det absolut bästa med denna dag är att idag vänder det!!
Som jag längtat efter denna dag.
Snart är det dock julafton och med den följer några dagars ledighet, som jag verkligen ser fram emot.
Den absolut bästa, mest juliga och rent sagolika jul vi någonsin firat var 2012 i Grövelsjön (ovanför Idre).
Bilden jag använt som julkort är tagen där på julaftonskvällen, då maschallerna var tända och det snöade sagosnö, eller glitter som man oxå kan kalla det!
Om jag önskade snö, så skulle det vara imorgon kväll efter jobbet, för mitt jobb och snö går inte alls bra ihop!
Så ha en fantastiskt god jul go´vänner!
4
Malin B

Bilden visar sannerligen en sagojul.
Vädret är allt annat än jul här men när det blir mörkt är det mysigt ändå.

Gittan

Vilken fin bild, ja snön lyser med sin frånvaro så vi får väl se vad det blir av det.
Jag önskar dig en riktigt god jul.
Stor kram.

Pernilla

Det är verkligen en magisk bild. Vi åker ju iväg för tredje året. I år till Järvsö. Hoppas, hoppas barnbarnen och älsta dottern kommer ner som planerat den 26:e. Vi åker halva vägen var då. Men julafton gick inte att träffas.
Det gör inte så mycket. Det är lugnet och stillheten här jag vill åt.
/P

Malin B

Vi har samma erfarenhet av diskmaskinsmattorna!! ;)
Det är alltid så trivsamt med likasinnade.