Färdig!

 
Alla fönster är tvättade utsida, insida och mellan!
Vad händer då?
När jag kommit tillbaka från postturen idag och sitter i lunchrummet och käkar lunch, så får jag ett sms från min vän Cattis.
"Dina nyputsade fönster är nog i farozonen nu. Din granne ovanpå högtryckstvättar taket mm på balkongen! Ser ut att stänka ner en del!"
Är det inte typiskt?
Nu var det inte lika hemskt som den 21 augusti 2009, då jag hade fått mina köksfönster nerkletade med målartvätt och mögeltvätt inför målning.
Trots att det skvätte ner alla fönstrena till dotterns sovrum (de fönster jag putsade på de bilderna här) och fönstret till mellan-/gästrummet, så var det inte lika illa.
I alla fall tycker jag att han kunde ha förvarnat mej att han skulle köra med högtryckstvätten INNAN jag putsat dessa fönster!
GRRRR!
Något som är jätteroligt, är att jag är klar med 20-talsklänningen!
Den blev mycket finare än jag trott!
Ska ta bild på den i dagsljus så ni får se!
Dessutom ska jag ta bild på både mej och maken då vi är färdigklädda!
Har en del detaljer att inskaffa, såsom långa svarta handskar!
Såg även i ett skyltfönster ett par jättesnygga örhängen som jag vill ha!
 
 
 
7
Pernilla

Ja men va f..n!
Sååg han inte att du slitit dej blå på stege? Klart han gjorde!

Lämnar det där innan jag blir arg och ringer upp honom. Haha!
Klart jag inte hade vandrar vänliga skor. HerreGUUU! Går ju i te att klampa runt med. Hur ser man ut då?
Men det var väldigt skönt att hoppa i gympadojjorna i morse när jag drog iväg med hundarna.
/P

livet med Asperger och kronisk smärta

du kan komma och ta mina fönster med;)

TantGlad

Tråkigt med fönstrerna, men häftigt med en 20-talsklänning.
En jättefin tisdag till dig.
Hejsvejs.

Åsa

JA! Vill gärna se klänningen! =)

Arvid och Lydia

Håller verkligen med dig. Grannarna borde kommunicera bättre med varandra. Irriterande. Hade också en sådan granne en gång.

Ser fram emot en bild på klänningen. :-)

Marie

Kul att se hur klänningen blir, samt neeej hoppas att det gick bra med rutorna =D

Malin B

Vilken oschysst granne!!!
Det gäller att inte öka på blodtrycket för mycket vid sådana tillfällen.
Kul med klänningen, jag är riktigt nyfiken. Se till att hålla den borta från högtryckstvätten nu bara! ;)