Vitsippsfrossa

 
Vitsippstider är det härligaste med våren tycker jag!
Älskar när det växer massor av dem på samma ställe!
Vi åkte ut till stugan igår och jag gick ivrigt ut med kameran till skogsängarna och jag blev inte besviken!
Bjuder på denna vitsippsbomb innan jag ska vara lite nyttig och använda dagen till att putsa fönster!
6
Gittan

Härligt med vitsippor och jag tycker som du så mysigt med massor på samma ställe, då känns det att våren har kommit.
Kram.

cissi

Finns det något vackrare än en vitsippsbacke så här års. Förstår att du sparade bilderna och gav dem ett alldeles eget inlägg.

Pernilla

Visst är det härligt!?
Jag har också frossat i helgen och ska snart se om mobilen är snäll och levererat någon bra bild. Mysigt att ni får vara vid stugan ett år till.
/P

Soffie

Å vad fina å den här tiden som är nu är så underbar..ä

Malin

Vitsippor saknar jag varenda vår, tur att jag får se dem hos dig iaf :)

Kram

Åsa

Jag älskar dom!!! Och så underbara bilder! Tack!