Sjuk och Serieslukare

 Har varit sjuk sedan i tisdags.
Mitt stora nöje var att jag hittade en fantastiskt engelsk tvserie - Lark Rise to Candleford.
Den handlar om en liten stad långt ute på den engelska landsbygden i 1890-talets England.
Knutpunkten är ett postkontor!
Passande eller hur!!
Nu har jag plöjt igenom alla 4 serierna och kan börja om från början igen tror jag...
Ett litet förtydligande, hittade tv-serien på Netflix och har tittat på dem på laptopen i följd...
 
11
Agneta

Jag har nyss börjat titta på "Blå ögon" på svt-play, den är bra tidsfördriv.
Ska se om jag hittar din serie, jag gillar engelska serier.

Pernilla

Jag är helt värdelös, borta, när det gäller serier. Har inte tålamod och orkar inte komma ihåg när de sänds. Det skulle vara om jag också blev sjuk då. Men det vill jag ju inte.
Krya på dej!
/P

Malin B

Hoppas att du mår bättre igen?
Perfekt att ha "gott sällskap" bland bacillerna iallafall.
Jag sa ju en gång att jag skulle se allt på tv numera men jag har tappat tråden. ;) Men play är bra om man vill se ifatt.

Veronica

Å den har jag sett. Fantastisk och blev en smula ledsen när det inte verkar som de ska spela in fler säsonger. Tyckte hela tiden att hon som driver postkontoret verkade bekant, sen när jag googlade insåg jag att det var hon som spelade dottern i helt hysteriskt. Samma människa fast i väldigt skilda tappningar:-) krya på dig och kolla downton abbey nu om du inte sett den!

Bildmagi

Stackare, krya på dig

Malin

Det låter som en serie för mig :)

Hoppas du blir frisk snart!

Marie

Hoppas att du är piggare nu?, samt mysigt att fastna för en serie man gillar. Har du sett serien Homeland, den är toppenbra =D

Åsa

Har också varit sjuk. Och har plöjt en serie. Den har dock såna brister att jag skäms (Pretty little liars) men eftersom jag inte haft nåt annat tog jag den.
Så TACK för nytt tips! =D

TantGlad

Den serien är jättebra. Mysig serie. Brukar kolla på den själv.
Ha nu en fin helg.
Kramkram.

Malin B

Hoppas innerligt att du mår bättre igen,
Alla Hjärtans Kram från lilla mej.

Malin B

Gulliga, gulliga du! Jag blir så innerligt glad för dina fina kommentarer "hemma hos mig". :)