En vecka med ryggskott

 
Med ryggskott placerat just ovanför svanken, så har det inte blivit mycket gjort denna vecka - av mej i alla fall.
Har plöjt igenom två säsonger av Ms Marple, samt en hel del andra filmer, just för att sitta kan jag göra (tack och lov).
Min boktrave är för länge sedan utläst och det var riktigt skönt att vila upp ordentligt.
Efter en av filmerna igår, The last song, så kom jag på att jag skulle göra en bild av Love notes.
 
 
Gick ut i trädgården idag, mellan två kraftiga regnskurar och Ada följde naturligtvis med.
Trots att solen var borta och det regnat två rejäla skurar, så är det relativt varmt.,
Fast det gäller ju inte de stackare som jobbar utomhus och inte kan ta skydd.
Dottern kom hem efter sin arbetsdag och sa att hon var genomfrusen efter att ha plockat skräp på en stor parkering till nöjesparken, i en av de kraftigaste skurarna.
 
 
Ryggen har blivit bättre, men inte helt bra.
Är fortfarande tvungen att ha värme på och inte göra ogenomtänkta rörelser.
Hoppas så att vi kan åka ut till stugan på fredag och stanna åtminstone hela helgen!
För då har halva min semester redan gått.
 
 
Trädgården är så vacker nu.
Enkla och rosa Anemoner, Stjärnflocka, Lysing, Prästkragar, Salvia, Riddarsporrar och flera olika sorters rosor som exempel.
Anemonerna blommar kolossalt iår.
När man står nära den största plantan, såå surrar luften av en stor mängd av humlor och bin.
 
7
Malin B

De allra finaste noter jag någonsin sett!!!
Blommorna är vackra de också. Håller tummarna för att du får må bättre och bättre.

Malin

Men stackars stackars dig, hoppas ryggskottet ger med sig nu så du kan åka till stugan. Men du har väl sjukanmält dig hoppas jag!? Inte roligt att inte kunna göra det man vill på sin semester.

Dina noter är jättefina!!! ♥

Kram

Agneta

Fy så besvärligt, har aldrig haft ryggskott och jag hoppas jag slipper det i framtiden också!
Men visst sjukskriver du dig? Du får inte slösa dyrbara semesterdagar när du faktiskt är så sjuk att du inte kunnat vara på arbetet om det vore så!?

Pernilla

Skönt att höra att ryggen blivit bättre. Hoppas nu dagarna kan bli fina så du kan få njuta av lite värme. Ja, jag också. Jobbar
Måndag och tisdag, sen så!
/P

Åsa

Hoppas stugan funkade!
Såg att det ska bli kanonväder nästa vecka, hoppas du kan njuta av det. Själv börjar jag jobba i morgon...

Mirre

Hoppas att din rygg ska få bli helt bra, skönt ändå att fått liga och vila och plöja igenom serier, men klart det det är ju på gott och ont

Ja det är skönt trots regnblandat som det är

Malin B

Fina, fina du! Så glad jag blev av din kommentar. Du känns också som en RIKTIG vän för mig. Värdefullt.
Jag hoppas innerligt att du mår bättre och kan njuta av de fina augustidagarna.