Perfekt ljus under rosa fluff

                     
                                     
 
Ett helt spontant photoshoot på väg till mataffären.
Vi skulle bara njuta av det rosa fluffet som Japanerna i gränden står för, när vi upptäckte att kvällsljuset reflekterades av en plåtvägg.
Perfekt för porträtt fotografering alltså!
Nu visste vi inte det innan, så vi hade inte tänkt ut vår klädsel eller frisyr, som man alltid gör innan.
Jaja, är det spontant så är det!
Idag har jag klippt mej, så nu har jag kortare hår igen - åtminstone baktill!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
Pernilla

Jag hoppas min Japan blir lika stor och vacker. Får det står stilla på ett och samma ställe, finns det hopp.
Visst är det underbart vackert!
/P

Pernilla

Kom på att jag glömt att tacka dej ang svart/vita bilder. Jag försöker verkligen men jag vet inte...! Har liksom svårt att den utan färg när jag vet hur den ser ut med alla vackra färger. Men jag det är kanske där felet ligger. Att jag inte fotar motivet, utan helheten.
/P

Åsa

Spontanfoto är kul! Och med så vackra modeller så. =)

Malin B

Spontant är bäst!
Vilket paradisställe! Så extra plus för de fina modellerna.

Mirre

Så fina bilder, samt fint du ändrat om i headern

Malin

Finns nog inget vackrare än japansk körsbärsblom!! Man blir helt galen när man får chans att fota dem!

Fina bilder på dig, hoppas du blev nöjd med din nya frisyr!?

Kram

JUNITJEJ

Fantastiska bilder!