Ben i ljuset

 
Brevid mej när jag sitter vid köksbordet och har datorn där, står min höstinstallation på en bricka.
På brickan står två gula ljus, ett doftljus och ett värmeljus i en liten lykta, mitt bland minipumpor i olika former och färger, på ett lager av löv i olika former och färger.
Det är så mysigt att sitta här när det är mörkt ute.
Tittar på flera serier (Escape to the country, Restoration home, Restoration man och Double your house for half the money tex) på olika tvplay kanaler.
I en av alla reklampauser som det alltid blir, fastnade ögonen på kanten på detta ljus.
Det ser ut som nedre delen av kvinnokroppar, iklädda kjol och ben!
Ser ni?
7
Malin B

Ja, jag ser! ;)
I moln kan det också dyka upp en massa olika motiv, hux flux bara.

Mirre

Hehe ja det såg verkligen ut som det, läckert =D

Pernilla

Det är verkligen som små damer står i en ring.
/P

Malin

ja haha visst ser jag det :D

Jag har sett Poldark, och nu börjar snart Downton Abbey :)

Vi mötte föresten Mr Carson i London flanerandes på The Strand.

Kram

Åsa

Jag har inte kommit så långt än. Vet inte var min ljusbricka är... Men nu fick jag lite inspiration att leta!
Jättefint!

Åsa

Haha! Vad häftigt!

Camilla

Hahaha, vad häftigt, det ser verkligen ut som kjolar med ben. :)