Hjälp mej välja!

Nu är det dax igen att köpa nya glasögon!
Som vanligt står jag och velar, för jag gillar alla lika mycket, men för olika saker.
Till exempel är en extremt lätt, men dyrast.
Och en annan är både billigast och av en modell/färg jag alltid väljer.
Tänkte försöka vara lite modigare denna gång och välja färg - röd, men vet inte hur det ser ut med kläder i en annan färg.
Fast jag har nästan alltid svart, grå eller vita kläder och till det funkar ju rött!
De två senaste glasögonbytena har jag haft mer fyrkantiga och denna gång har jag valt till några liiiite rundare.
Bjuder er på att jag inte riktigt borstat ögonbrynet eller fixat till frisyren innan jag tog bilderna.
Glasögonen längst upp till vänster är inte blå mer än skalmarna, själva bågen är svart.
Paret längst upp till höger är själva bågen mörkbrun med lite ljusare mer kopparfärgade skalmar.
När jag tog bilden på mej med dem på - båge nummer 4 - så ser de svarta ut.
 
 
13
Cattis

Nr 4💕

Anonym

Nummer 5 😃

Agneta

Oj, alla var ju snygga på dig!!
jag röstar på nummer fyra för glittret och nummer två för att du är så fin i blått! :-)

Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag röstar nej på 4an, för jag gillar inte glitter (haha) men ja på nr2 och nr3! :D

Hanna

Jag röstar på nr 2! :*

Malin B

Snygging där! :)
Min röst faller på de som KÄNNS bäst för allt klär en skönhet. :)
Du får berätta sedan vilka det blev.

Malin

Va roligt att du skriver att du tycker om alla, när jag provar glasögon känner jag tyvärr alltid tvärtom, jag gillar inga, vilka är minst fulast typ.

Efter en tid brukar jag vänja mig, men dem jag köpte sommaren 2014 är jag inte alls kompis med och dem var jättedyra (progressiva och "bra" glas).

Jag tycker att alla glasögon passar dig jättebra, det kanske inte är så stor skillnad på modellerna förutom färg o bling?

Jag faller för nr 3 eller 5 om du vill ha rött annars nr 2.

Kram

Anonym

Nummer 1!

Åsa

Kanske alldeles försent men jag gillade nr 3. Tycker du passade jättebra i den formen och så är de röda.
Om inte röda så nr 2! Också fina.

Annette

Nr 4 var jättefina och passade dessutom perfekt i bredd och höjd tycker jag :)

Gittan

Jag tycker alla passar, precis vad man vill höra när man ber om råd va....allt klär en skönhet så du är snygg i alla. Men 1 eller 2 kanske. Kram på dig.

Ditte

Nr 1! Jag har ju också nyss valt glasögon :P Man måste ju tänka på ansiktsform och annat. Inte lätt! Hoppas du blir nöjd!

Pernilla

Nummer fyra. Färgen kommer att skifta så fint i olika ljus och beroende på färg på dina kläder. Sen passar du i lite rundare och så säger ju också modet just nu, om det nu är värt något?
/P