Höst på landet

 
Det är två årstider då jag verkligen njuter av att vara brevbärare!
Först är det på våren när alla sorters lövträd har lövutsprickning i olika gröna nyanser.
Den andra är nu, då lövträden skiftar mellan det gröna och alla gyllene färger.
Absolut bästa höstvädret är ju knallblå himmel och sol, då lyser verkligen färgerna!
Idag var det mulet hela dagen, men ack så vackert det var ändå...
Sitter bakom ratten och känner glädjen att få vara på första parkett för att njuta av allt det vackra som bjuds på.
Här har ni utsikter från tre olika postturer (faktiskt mina favoritturer) och tre olika sorts väder.
13
Malin B

Vi tycker lika även att jag inte kör postbil! ;)
Så otroligt vackert, önskar dig en massa njutardagar.
Ser framför mig hur skön promenad det skulle vara på de fina grusvägarna, så stanna och ha lite god fika någonstans, bara njuta och prata och vara tyst och vara.

Malin

Hade gärna åkt med dig och sett allt det fina live också.

Fantastiska vyer, fint fångade på dina foton, vilket härligt landskap!!

Gittan

Fina foton och härliga höstbilder, visst är det en härlig tid både nu och på våren. Ha det så skönt och kram på dig.

Marie Karlsson

Ohh vad mysigt att köra ut post på landet, så vackert =D

Anonym

Oj, så vackert! Tänk att ha sin arbetsplats mitt i ett vykort! :)

Åsa

vad härligt att du kan njuta av hösten! Jag tycker dina bilder är jättefina men själva hösten... Nä. Jo, helt okej när solen skiner och det har den verkligen gjort massor i år. Men när det blir mörkt och regn och blåst och kallt...

vad skönt att få krama om dottern igen! jag förstår att du längtar! <3

Pernilla

Jag njuter också nu. Men det gör jag även på våren. Bilden vid sjön är helt fantastiskt. Dottern har också tagit massor av fina höstbilder som jag fått njuta av. Själv fortsätter jag envist att lägga upp 4s bilder i mobilen. Sen när jag ser mina egna blioggbilder på en stor skärm, blir jag mörkrädd. Ingen skärpa eller fokus. Suck! Men jag kommer fortsätta blogga med och i mobilen.
/P

Malin B

Visst är det bra att vi kan följa med på varandras turer så här i bloggvärlden antingen de sker till fots eller med bilen!
I dag visade sig verkligen vädret från sin allra bästa sida på mina breddgrader.

Gemsofmylife

Så vackra höst bilder Hösten är min favorit årstid !!
Stor kram
Sanna

Malin B

Jag bjuder dig så gärna på gula bullar. Fika med trevligt sällskap är bland det bästa jag vet. :)

Mirre

Tack så mycket =D

Malin B

Vi är så likasinnade du och jag, det märks gång på gång.
Våra "ungar" VET att vi alltid finns där även om vi inte är nära geografiskt. Men nog är man glad när man får ses och krama om dem på riktigt!!!

cissi

Det var verkligen en helt fantastisk bildbomb!
Ha en fin vecka!