Rosa

Rosa månaden är här och därför är givetvis Rosa även vårt trisstema!
Lekte lite med de rosa saker som står i dotterns rum och fick sådan lust att lacka naglarna i två olika rosa nyanser.
 
                                  
 
Andra rosa trissare finns här!
 
 
19
GunBritt

Det var väl alldeles utmärkta bidrag :-)

Anneli - A'la Foto

Fin rosa triss som passar perfekt för temat!

Violen på Brandholmen

Fin triss, både romantisk och mer vardaglig! Snyggt med nagellack i trå olika rosa nyanser!

Berit E i Kasperian

Så vackert du fotograferat och accentuerat det rosa.
Och så fina naglar du fick. :)

Pernilla

Så fin triss. Jag hat inte ens fått hem något rosa band än. Men det kommer och månaden är ju långt ifrån slut.
/P

Malin B

Läckert med lackerade naglar! Jag kör bara på tånaglarna sommartid...
Rosa band köper jag alltid.

JUNITJEJ

Vilka fina nagellack!

Mia Ahlstrand

Så fint dottern har det och jättemysig triss!

Agneta

Åh, jag har inte gjort något rosa ännu...förutom att köpa icas rosa plastkassar. Måste skärpa mig och hitta något mer.
Fina bilder förresten!

Gemsofmylife

Perfekt ROSA triss med fina bilder :)
Kram Sanna

Malin

Riktigt fint trissat :)

Soffie

Superbra triss😀

jeanette

Jätte fin triss.

Mirre

Så fina kort du tagit, rosa romantiska =D

Åsa

Häftigt! Kul med olika färg på naglarna!
Jag har alltid så korta nedbrutna naglar så jag har aldrig nagellack.
Gjorde fejknaglar en gång men fick ta bort dom, funkade inte ihop med keramiken. =)

Tomtan

Underbart!

Margaretha

Jättefin triss. Mer rosa än så kan det knappast bli!!

Jessica Högberg

men vilken fin triss!!

Camilla

Underbara bilder som verkligen passar in på rosa temat.