Vitsippsfrossa

 
Vitsippor från Brunnsboängar tagna med kameran den 1 maj.
Älskar vitsippor och särskilt massor av vitsippor.
Så därför ger jag er alla en stor dos att frossa av!
14
Anna

Vackra bilder! Kan inte få nog av vitsippor.

Malin B

Hur vackert som helst! I år kändes det som vi fick njuta extra länge av det vackra i naturen då det inte var så varmt då det började blomma.

Marie

Oh så fina bilder, så duktig du är, skulle göra tavlor av vissa om jag var du

cissi

Vitsippor är vår! Här är de överblommade nu och vi är i nästa vackra tid, den mellan hägg och syrén. :)

Agneta

Tack! *frossar i vitsippebilder*

Marie

Ohh tackar, hihi visst gör det, jättelika =D

Åsa

Samma här! Ju fler desto bättre. Jag brukar få en liten bukett när jag fyller år men annars plockar jag dom aldrig. Vill ha dom där de står.

Pernilla

De är så vackra. Vi har plockat massor men nu sjunger de på sista versen.
Tänkte ge dej några av dagens ranson. Vet inte hur många du redan fått, men om du kommit upp i full pott, kan du ju spara några till i morgon. Här kommer de:
Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram!
/P

Susanne

Vilken härlig skärpa du har fått till i dina bilder, jättefint. Vitsippor har jag nog aldrig tagit närbilder på tror jag.

Åsa

Söta gulliga! Hur kan du säga att du inte är bra med ord. Dina ord var precis vad jag behövde. De tolv kramarna kändes!
Skriv brevet! Det blir bra oavsett hur bra han är på ord. Skriv som du känner, då blir det aldrig fel.
<3 <3 <3

Pernilla

Hur är det idag? Kram från mej!
/P

Pernilla

Ser bilderna på Insta och blir så glad för er skull. Hoppas Ni fått en härlig helg?
Kram!
/P

Peter

Magiskt ! Hoppa att du mår bättre och bättre.
Du förtjänar att må bra :-)

Pernila

Sitter i Uppsala och fryser. Rödvinet ärmpå tok för kallt och dottern har satt på Vinterjacka. Brrr! Hoppas ni har det bättre? Kram och ha en härlig söndag.
/P