En onsdag i april

Vi har haft två riktigt tunga veckor på jobbet nu.
Det blir långa dagar i bilen och massor av post och reklam att hålla koll på.
Sedan har vi börjat att registrera alla varubrev med hjälp av våra telefoner, vilket är ytterligare ett led att hålla koll på.
Som Jenny helt klockrent utbrast en dag: Nu är min gräns nådd på hur mycket jag kan hålla koll på under en dag!
Håller helt med henne, vi har så mycket att hålla koll på att en grej till och allt faller!
Mor min har dessutom tydligen haft en jätte svacka i sin Altzheimer, hon ringer mej varje dag och mår så dåligt.
Det enda som gör att jag ser fram emot nästa dag, är att jag i morgon ska åka och vara hos döttrarna!
 
 
Igår var det en riktig aprildag, ena stunden yrde snöflingorna i luften och andra stunden sken solen.
Idag har solen bara skymtat bakom det tjocka molntäcket.
Regnat ibland och blåst rejält.
Har varit ledig idag, så jag har tvättat och tagit fram resväskan.
Åkte med maken för att hälsa på hans arbetsplats och träffa alla arbetskompisar.
Trevligt även för mej, då jag faktiskt jobbat där för 22 år sedan!
 
 
Här eldar de en lång sträcka vid och på en mur.
SMHI har utfärdat brandfara hos oss, senast samma dag, så de var nog lite extra modiga...
 
 
När jag kör på denna sida av staden, så träffas fyra av oss som kör post i närmaste landskapet, på lunch på en idrottsplats i deras lokaler.
Han som sköter fotbollsplanerna och lokalerna där varje dag, fyller 40 år i helgen.
Vi har alla som varit på IP och lunchat, samlat ihop till en present till honom.
Dock får han den inte förrän i morgon, denna tårta bjöd han oss på igår efter vår lunchmat!
5
Mirre - Sweetwords

Oj vad tufft du har det emellanåt, men underbart att du ska åka träffa döttrarna

Agneta

Förstår att du ser fram mot att åka till döttrarna! <3

Soffie

Jisses va mycket du har att göra. Men va mycket du får se på dina turer.va mysigt att träffas å luncha ihop. Ha en mysig helg nu.Åå du tar så fina bilder som du visar.

Pernilla

Så mysigt att träffa era tjejer! Mysigt att träffas på lunch, kolleger i mellan. Tårta är ju alltid gott. Hoppas han/ fldelsedagsbarnet blev glad för presenten?
/P

Malin B

Jag hoppas att du haft riktigt mysiga dagar med döttrarna!!!