Vecka 16

 
Denna vecka var en kortvecka för mej.
Jobbade vanliga dagar måndag till onsdag och hade eftermiddag på fredagen och slutade kl 1750.
Torsdagen var min fridag, som jag använde till att städa hemma, tvätta och packa resväskan inför min långhelg i Stockholm.
Första bilden är tagen på tisdagen, då det singlade snöflingor i luften i mellanåt hela dagen.
 
 
På onsdagen körde jag posten på samma ställe som tisdagen och här eldar de runt om en stenmur.
Det blev oxå den första Instagrambilden denna vecka.
 
 
Klockan 21.15 på fredagkvällen åkte jag med tåget upp till Stockholm, där yngsta dottern mötte mej vid tåget halv 12.
 
 
På lördagen så hade vi lite sovmorgon innan vi satte igång med tvätt och städning hos yngsta dottern.
Hon bor så sällan hemma hos sej, eftersom hon hellre bor hos pojkvännen...
Det gör att det finns en del att ta tag i, Hahahaha!!!
Vi åkte till Hammarby på eftermiddagen tillsammans med älsta dottern och hennes pojkvän, vi var på väg ut till Adidas outlet.
Älsta dottern och hennes pojkvän var ute efter speciella kläder och skor, jag själv skulle inte ha något alls.
Det slutade med att jag hittade ett par jättebilliga vita sneakers i läder, en ryggsäck och ett par mjukisträningsbyxor!
Stannade till i Hammarby Sjöstad ett litet tag och där tog jag min andra Instagram bild denna vecka.
 
 
Efter Hammarby åkte vi in till Kungsträdgården för att njuta av lite Körsbärsblommor, innan middagen.
Där tog jag denna veckas tredje Instagrambild.
Kvällen avslutades hemma hos yngsta dottern med en "sleepover"!
 
 
Söndag vid lunch hade jag fått en tid att få färg på mina ögonbryn och fransar i Hornstull.
Döttrarna och jag käkade lunch på Wagamama, vår favorit restaurang, innan  det var dax för den överraskning döttrarna utlovat mej.
De tog mej till Göta Lejon, där William Spetz hade en enmansföreställning.
Döttrarna har följt honom i en hel del år på YouTube och visat mej flera av hans roliga klipp.
Så det var lite kul att de valde den föreställningen.
Därefter delade vi upp oss.
Yngsta dottern åkte till pojkvännen, hon jobbar imorgon, själv bytte jag boende till älsta dottern.
Här ska jag sova två nätter till, innan det bär av hemåt igen.
Nu är jag helt slut då jag kämpat i en och en halv timme för att få gjort detta inlägg, som det strulat för mej.
Är så trött att jag sitter här halvt sovandes.
Hoppas så att er vecka varit lika bra som min!
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
4
Agneta

Körsbärsblommorna i Kungsträdgården! Såå fint!
William Spetz föreställning skulle ha varit kul att se, han är ju från Umeå och det är ju extra roligt.

Mirre - Sweetwords

Så mysigt du haft med döttrnarna och fin du vart efter fix, samt ohh Kungsträdgården, så vackert med körsbärsblom

Anna

Så fint med körsbärsblom!

Malin B

Vilka körsbärsblommor!!!! Hur vackert som helst. Så kul att få umgås med döttrarna, hoppas du fullt på energiförrådet ordentligt.