Lucka 13

 
"Det föddes ett flickebarn på ett lasarett i Norrbotten idag, för 42 år sen,  kl 21.25.
Luciorna hade precis lämnat avdelningen när hon bestämde sej för att komma.
Min far brukar berätta att det var massor av snö och minusgrader den dagen". 
 
Så skrev jag 2008 (och det var ju 9 år sedan) och så fortsatte jag med att snön som vi fått var på väg att smälta bort.
Precis så är det idag, jag har det vi kallar kväll och det regnar och slaskar så mopedturen innan själva kvällen kommer inte att bli rolig.
Det som var så fint igår!
Något som är roligt, är att vännerna Cattis och Helena ska äta pizza med mej efter det jag slutat!
Det ser jag fram emot!
Sist får ni en dikt jag lagt ut 2009 den 14 december:
 
"Du, min längtans stora malmklocka, 
slår dina dröjande slag i mina öron, 
medan min längtans ivriga ur,
tickar i mitt hjärta".


4
Pernilla

Många och stora grattiskramar från Gotland. Underbar bild på dej visar du också. Jag ler från öra till öra.
/P

Jenny

Grattis på födelsedagen!Hoppas du får en fin dag =)

Jenny

Grattis på födelsedagen!Hoppas du får en fin dag =)

Malin B

Grattis på födelsedagen!!!
Vilken ljus dag att komma till världen på! :)
Det är lite mysigt med historier som man får höra varje år. Det saknade jag när min farbror dog... Varje år berättade han om kräftfisket han och min pappa var ute på för x antal år sedan.