Hårspecial

Tänkte vara lite egotrippad nu!
Det är ju inte bara bloggen som har ändrat utseende under mina 10 år i bloggvärlden, även jag har ju förändrats.
Särskilt det där med håret...
Långt eller kort och gråhårig, brunett eller blondin.
I oktober 2007 hade jag som längst hår och i februari 2013 som kortast.
Var som mest gråhårig 2013, brunett 2008 och blondin sedan november 2009.
Sedan jag klippte mej kort 2013 har jag min naturliga hårfärg, som bara blivit vitare sedan dess.
Om ni undrar över varför bilden högst upp till höger har en massa text  över mej, är det för det var en speciell app (typ snapshot) som kunde göra bland annat en tidningsframsida av en bild.
Det var älsta dottern som ville prova den under ett besök hos min mor.
Bilden tagen i februari 2013, den där jag har glasögon, den bilden ser ut som en typisk författarbild!
En sån som brukar finnas på baksidan eller insidan tillsammans med en presentation av författaren.
Den klippning och färg jag alltid varit mest nöjd med, är den jag hade i mars 2010.
 
 
Som en lustig punkt för detta inlägg ger jag er en bild från 1999, då maken, jag och döttrarna besökte Ekehagens Forntidsby.
Flickorna och jag hade samma frisyr... fniss!
 
 
6
Mirre - Sweetwords

men du har ju haft många snygga frisyrer, fin du är verkligen. Snyggt du klippt dig nu med

mammakero

Tack, vad söt du är! <3

Pernilla

Gemensamt har vi att vi har naturlig hårfärg just nu. Jag är kanon-grå och trivs inte med det. Men jag orkar inte färga och dona. Så, jag gillar läget och när folk berättar att min färgmär Sååå snygg, fnyser jag åt det.
/P

Svar: Varför fnysa, den ÄR snygg!!! Jag känner till flera unga tjejer som färgar sitt hår i den grå tonen!!!
mammakero

Åsa

Vad häftigt! Kul att se din hårresa!

Malin B

Vilket häftigt kollage! Jag tycker att form och färg är kul och att omväxling förnöjer!

Malin

Det här var ju ett jätteroligt inlägg att få ta del av!!

Så många olika skepnader, du är fin i det mesta!

Och rolig avslutning :D