Semesterbilder

 
En bildbomb av min semester tagna med mobilen och de flesta har ni sett på instagram.

Semester både hemma och i stugan med omgivningar.
Ändå är det inte alla bilder!
Valde ut de som jag inte redan visat här på bloggen redan.
De flesta bilder med ram har jag använt Instagram redigeringar.
Tre av bilderna är redigerade i den för mej nyinskaffade fotoappen - PictureShow.
Passar väl bra att summera sommaren på min näst sista semesterdag!
Vi har fixat sänggavlar till sängarna i stugan, så att kudden inte ramlar i golvet flera gånger per natt.
Har målat överskåpen i stugan vita så att alla köksskåp och lådor är vita.
Den "stickade" cykeln står som installation på Nya Stadens Torg i Lidköping.
Regniga dagar och alla  mornar och kvällar, löser jag korsord.
Har sparat nästan 10 års kryssbilagor från HJ tidningar, så vi har att göra!
Diskbänken står ute, så vi slåss om vem som ska diska i stugan.
En morgon då maken "vunnit" disken, kommer han viskandes för att hämta mej, vi hade besök av en räv en meter från diskbänken!
Min säng i stugan står nedanför tre enorma fönster.
När jag vaknar drar jag alltid upp persiennerna och ligger kvar i sängen ett tag och njuter av utsikten.
Tänk att vattenkaskaden av mina ben i vattnet ser ut som en hare på språng.
Två baddagar i enorma vågor och jag älskar att bada i vågor!
5
Marie

Sååååå fina

Yvonne

Oj, vilka vågor! Såna var det inte på min sida av Vänern! Jag vill se en bild på dig vinkandes till mig! :D Korsord löser jag mycket, prenumererar på Mästarkryss och vill lösa svåra korsord! :)

Malin

Härlig bildbomb, bra sammanfattning i ord och bild. Ni har haft en härlig semester!!

Pernilla

Du tar så fantastiska bilder. En riktig sommar kavalkad!
/P

Svar: Tack! Vad glad jag blir!
mammakero

Åsa

Picture show måste jag kolla in.

Härliga bilder! Som alltid. =)