Lite prov på vad jag sytt



Bilderna är tagna förra året på den medeltida veckan i Visby.
De kläderna på bild 2 och 4 sydde jag till min vän Lindas bröllop 2005, de så kallade KUNGAKLÄDERNA.  
De andra bilderna visar de kläder jag sydde just för denna medeltida vecka i Visby, vardagskläderna.
13
Ullis

Jo, jag hörde det av mamma att du sydde allt detta och vi var enade: du besitter en enorm kompetens och det allra värsta (för oss som inte mäter upp) - du är självlärd. Helt jävla (ursäkta) otroligt!! :-O

joy

åh, coolt att dotter och mamma båda bloggar. Och att dottern har fixat designen. :) ser bra ut!

marie

Ja, jag fick faktiskt hjälp av Linda! Hon är självlärd....=)

elin

Åh! MINNEN! <3
Hehe jag vet inte.. jag tror alltid att det ska bli sämre men varje gång är det nån som kommenterat att "det är de bästa de sett någonsin"... :) hehe

Anna-Carins:kafferep

Hållå där vad du kan!Jag försöker sy mina gardiner,men det är knappt det:-)
Kollade in din kamera på Zyberphoto,fattar inte varför du vill byta ut den.Den verkar helt okej.Ja,jag tror faktiskt att en silicon form är lättare,det var bara att trycka till lite så ploppa dom ur :-)I dag gjorde jag kladdkaka:-)
mums filibabba!
Mvh Anna-Carin

joy

tacktack. Jo, de ser jag! :)

Junitjej

Vad du är duktig på att sy!!
Vilken snygg blogg du har!!
Ha en trevlig måndag!

elin

Vad kul att folk hittar hit genom min blogg :P

elin

-nej det är gammalt, men jag har aldrig visat upp det i bloggen förrut :P

Nessa

Du, vad kul vi hade när vi sydde våra kläder!
Du sa: men jag kan inte sy!
Å jag sa: JO!
Å sen skrattade vi... Typiskt oss. Men vi är typ bäst på att sy (och uppmuntra varandra)!
Kram på dig, Vännen!

marie

Ja kul hade vi min vän! Jag hade aldrig vågat försöka ens om inte du funnits där! Kram!

Lordocean

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

Torkelfredrikke

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!