Bildrömmar

Min make har åkt förbi en bilfirma varje dag i en månad. Utanför står en Opel Saphira. Jättefin!
Vi har en Opel nu. En Opel Astra. En av de två bästa bilar vi ägt!! Nu är den sliten och vi har pratat om att byta bil.... snart!
Hälsade på hos älsta dottern och hennes pojkvän. Kollade bilar på internet. Hittade en ljusgrå Peugeut 307 SW och vi alla var helt ense om att den bilen hade något extra!
Igår åkte vi in till stan och köpte oss en kamera!
Då åkte vi förbi den där Opel Saphiran. När vi hoppade ur bilen och kollade Opeln, hittade jag just en sån där Peugeut vi sett på Peugeuts hemsida. OOOOOOOH!! Den ville jag ha direkt! Killen som äger bilfirman var på väg hem. Han sa att vi skulle få låna hem bilen då, direkt! Fast vi hade hela bilen full med grejer, vi var ju på väg till stugan, så vi tyckte att det inte passade så bra. Däremot så lovade vi att komma in och provköra den idag...
På väg in till stan idag - så lägger helt plötsligt vår Opel av! Mitt i en rondell! Vi ringer vår vän, som bogserar oss till Opels verkstad. Så går vi tvärs igenom hela stan till bilförsäljaren. Vi lånar bilen, till imorgon, för provkörning! Åker ut till stugan, hämtar alla grejor och åker hem igen! Nu vill vi ha denna underbara bil! Vilka säten! Det känns som om man är king of the road, när vi smeker vägarna! Håll tummarna att vi kan betala alla dessa pengar som den kostar!
5
malincatrin

På tal om bilköp så är jag avis på min lillebror som PRECIS köpte en volvo v50.. Gah! Jag vill ha en rosa c30 men får ingen :(

Elin [ n e v n a r i e n ]

åååh jag vill också provköra!

Åsa

Men herre guud , du hör ju själv, bilen är ju er! du vet det finns en mening med varför just er bil lägger av. Lycka till med köpet.

Erik Keding

Schysst om ni ska skaffa ny bil, framförallt med tanke på att er rackare la av precis!



Nice med en kamera!

Nicolasnelly

Your website is extremely interesting