Gnäll, eller?

De senaste 5 dagarna har jag haft konstant huvudvärk.
Om det ska fortsätta på detta vis, kommer jag väl att bli imun mot TREO.
Är det som jag tror, så kommer huvudvärken från mina onda axlar.
Det är som ett värkande, stelt och svullet paket som håller upp huvud och styr mina armar.
Känner mej bara tvungen att berätta det.
Gillar inte egentligen att prata om mina dumma axlar och nacke.
För de aldrig kan fungera ordentligt...
Blir så less på det här!
Bara för att jag känner mej så här idag igen, så ska jag trots att det INTE kommer att lindra värken
- tvärt om -
så ska jag spela SIMS!
Vill ni veta vad jag har beställt i morse?
Nya SIMS - lägenhetsliv!
Jag lääääängtar tills det kommer!
Är jag en nörd?
Jag tror det!!
7
Erik Keding

Ja, du är nog helt klart det man kan klassa som en nörd. Men det är helt okej och mer därtill, jag tror nog att du kommer få väldigt kul med ditt lägenhetsliv!



malincatrin

Jag lider med av huvudvärk på grund av smärta/onda axlar/necke/rygg.. Men de har blivit mycket bättr sen jag träffa min ostiopat, kanske något att rekommendera? Eller försöka få massage emellanåt..

P

Ja jag tror oxå att det e spänningshuvudvärk..du behöver nog lååång vila..förstår att du inte vill det utan spela sims,hehe..jag kan snura in på bilspel ibland...kan gå flera tim utan man märker det ,hehe..! Krya på dej !=)

Pernilla

Stackare, jag vet exakt hur det känns. Har en nacke som spökat mycket för mej men som blivit bättre det senaste året, men nu har jag ju brutit upp med mitt gamla liv.

Naprapaten har varit min räddning när det varit som värst.

/P

Åsa

Det är lätt att bli SIMS-nörd. :-)

sweetmama

Gnäll?



Äsch det är inget gnäll. I så fall gnäller jag hela tiden på min sida.

Idag har jag gått hem med yrsel och huvudvärk.

Spela på du om det får dig att slappna av.



Kram

Åsa

Hej! Har du provat att värma en vetekudde (finns på hälsokost att köpa)Värm i micron och låt ligga på axlarna. Som balsam för själen!!