Favorit i repris - ett års jubileumet firas med repris!

Detta är hämtat från min bloggbörjan 2007.
Bilderna är tagna förra året på den medeltida veckan i Visby. De kläderna på bild 2 och 4 sydde jag till min vän Lindas bröllop 2005, de så kallade KUNGAKLÄDERNA.  De andra bilderna visar de kläder jag sydde just för denna medeltida vecka i Visby, vardagskläderna.

Tillägg idag, 26 juni 2008:
OBS!!!! Resan till Gotland och Visby (på bilderna) är från 2006.
Första bilden är älsta dotterns pojkvän, i vardagskläder. Jag sydde kläderna veckan innan vi skulle åka. Pojkvännen och dottern hade inte varit ihop mer än en månad när vi åkte ihop med Dikesgrisens familj till Gotland. En vecka var vi "sambos" i en mini stuga på 2 rum och kök och 2 tält! Dikesgrisen, hennes man och 4 pojkar bodde i stugan. Jag, maken och yngsta dottern i ett tält och "turturduvorna"  i det andra tältet. Det var helt underbart! Trots omgivningens farhågor, var det vår bästa semestern EVER!!
Klicka på bilderna så blir de större...
5
soffie

guuu va duktig du är så mycket snyggt.

Hoppas du får en bra dag imorrn!!!

Elin [ n e v n a r i e n ]

Gud jag vill ha på mig klänningarna med mitt långa håååår nu ju ;D

vill till gotland! Åh vad jag vill!

Erik Keding

Vilken modig kille hon har som bara drar på sig dom där kläderna framför sina nya svärföräldrar :) Men superfina! Sy kan du verkligen :) JAg vill också dit någon gång..

Pernilla

Jasså minsann, visste inte att Ni varit på "Medeltidsveckan". Ska erkänna att jag inte deltagit i något evenemang denna vecka, någonsin. Kommer nog inte att göra heller.

Men det går ju inte att undvika att missa denna vecka, som du säkert förstår.

/P

Erlendella

Hi! Your website is really interesting! I like it!