Helg i stugan vid Vänern...

Vi har en liten, jag menar verkligen liten, stuga vid Vänern. Den har vi haft i 5 år nu. Förra året hände så otroligt mycket hemma att vi inte spenderade mer än 5 dagar totalt där... Ett riktigt bottennapp!
Fredag den 27 åkte jag och maken och hälsade på hos min arbetskompis Cattis. En jättelyckad fest som det var svårt att slita sej ifrån, men det gjorde vi ändå. Kl 23.30 var vi i stugan.
På lördag morgon åkte maken in till Stan och jobbade fram till kl 12. Därefter handlade han och kom ut och vi åt en rysligt sen frukost.... Efter att ha rensat massor av mossa och ogräs utanför stugan, som ligger på en klipphäll, så tog vi cyklarna, cykelkärran och fikakorgen och åkte till vår absolut största Favoritstrand i världen! Vattnet var varmt och vi badade, solade och fikade tillsammans med endast 5 familjer på hela milslånga sandstranden!!! Vilken lyx!!!
Här kommer några bilder därifrån, och om ni undrar vad jag och familjen gjort idag kan jag bara säja, fikat, ätit och latat oss!!!
Kram på er ute i sommar Sverige!
Imorgon jobbar vi som vanligt igen!

Fallskärmssurfare mitt i hoppet!

Storebror springer förbi! Äkta glädje nr 1!Lillasyster badglädje nr 2!
Cyklar hem igen!
9
Pernilla

Ni verkar ha haft det toppen. Underbart!



Visst har du rätt, Dikesgrisen vet vad hon pratar om. Det är precis så det är och det är så himla skönt att få höra att man är på rätt väg. Hon är ju en som verkligen vet och det är en stort tröst. Tack snälla Ni två för Era snälla och tröstande ord. Fäller en lyckotår i alla trötthet.

/P

Pernilla

Svar: läste din nästa kommentar om drömmen först nu.

Det måste ju betyda att Ni ska ta en semestertripp till hit till ön. Lovar att stå med grillen beredd. Men du ska nog följa med familjen tillbaka hem igen. Lugnast så.

/P

Elin [ n e v n a r i e n ]

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK!!!

Monica

Kund einte låta bli att se din kommentar hos elin, hoppasglasögonen kommer tillrätt;)

Åsa

Ser ut till att ha varit en bra helg. Att slappa är det bästa som finns!

ha en bra vecka

pixi

Oh vad härligt ni haft det ,verkligen somrigt med sol o bad!kram på dej ! =)

Anonym

Men vad härligt det ser ut att vara ! Vad avundsjuk jag blir. Vill också vara på landet nu i min stuga. Två veckor till hemma sen så... ;o)

sweetmama

Pst. Det var jag som skrev ovanför. Men mitt namn hängde visst inte med.

Kram kram

Erik Keding

Härliga bilder och det verkar som du haft det kanon :)