Färg



Idag ringde jobbet kl 7.00.
Hade inte hunnit vakna, var mitt i en dröm.
Det var ingen trevlig dröm, så det gjorde inte så mycket att vakna...
De hade kris!
Egentligen skulle jag ha börjat jobba 14.15, men nu åkte jag så fort jag kunde.
Kollade på termometern och såg att det var endast 14 grader ute!
Letade fram ett par långbyxor, helt nya, förresten!
Brukar annars hålla ut åtminstone fram till oktober...
När jag ska kliva upp på bryggan, så spricker sömmen på vänster lår upp!
De var så dåligt sydda, så att en dm sprack.
Det gjorde det för att sömmen var för nära ena tygkanten.

Nu ikväll har jag boxats.
Jag hade lite för bråttom, så jag glömde mina handskar hemma.
Gymmet hade köpt in nya fina handskar, så det gjorde inte något!
När jag tog av mej handskarna hade de färgat av sej....
6
Sofia

Du är så himla go! :D Och så boxas du! hi hi hi! Tack i alla fall för Tamlin-hälsningen. Såååå skönt! Och så får vi väll ta en film-kväll du och jag. Ladda upp med tio kartonger servetter och tigerbalsam för magmusklerna! :D

Åsa

Har lite halvhjärtat letat efter boxträning här hemmavid, det verkar så kul.

Gick färgen bort?

Soffie

usch å blä för detta skitväder här har vi 15grader just nu,

Ha en bra dag

Åsa

Hej Vännen! Sitter på jobb och bloggar. Vi skulle alla gå till museet men så rymmer en av våra elever (hon har säkert gått hem) men alla kunde ju inte lämna skeppet så jag som är förkyld stannar kvar en stund. Ska ringa hem och höra om hon är hemma. Boxa gör min svägerska också- lär vara konditionsprövande. Bra kämpat. Är det så att du står och tänker på någon när du står och slår?

det hade jag nog gjort, knäppa chefer eller puckade kollegier hade nog fått sig ett slag extra. Ha en skön tisdag!

Åsa

Hej Vännen! Sitter på jobb och bloggar. Vi skulle alla gå till museet men så rymmer en av våra elever (hon har säkert gått hem) men alla kunde ju inte lämna skeppet så jag som är förkyld stannar kvar en stund. Ska ringa hem och höra om hon är hemma. Boxa gör min svägerska också- lär vara konditionsprövande. Bra kämpat. Är det så att du står och tänker på någon när du står och slår?

det hade jag nog gjort, knäppa chefer eller puckade kollegier hade nog fått sig ett slag extra. Ha en skön tisdag!

Pernilla

Snyggt!! Hoppas det går att få bort färgen.

/P