Skräp? Bråte? Minnen?



Nackdelen med att göra fint i ett rum, är att det blir alltid en massa saker "över"!
Här har dottern ockuperat gästrummet med allsköns pinaler.
Inte ens hon vet vad hon ska göra med allt.
Massor av böcker hon aldrig läst, som följt med bokpaketet Pollux.
Leksaker hon "vuxit ur" men som har för mycket sentimentalt värde för att kunna skänka bort dem.
Det lär få se ut som hejsan i gästrummet ett bra tag framöver...
5
Malin

Ja det där känner jag allt för väl till!!

Åsa

Finns det en enda liten ledig yta så tar det inte många sekunder innan det ligger grejer där. Här hemma hos oss iaf.

Yvonne

Ja, det där är inte lätt...vad ska man slänga och inte? Men det är sååååå skönt när man fengshuiat bort en massa grejor till Myrorna eller så! Sen kan man kosta på sig att införskaffa nåt nytt ;)

Mona

Jag brukar få ett ryck ca två gånger per år och då slänger jag det mesta. Sen att jag ofta ångrar mig är ju en annan sak.

Något jag aldrig lyckats göra mig av med trots flera försök är alla LP-skivor. Jeeez vad plats de tar men det känns ju som att man skulle radera hela tonårstiden suck

ingmarie

Tack för titten..o svaret är att vi bor mitt uppe i allt också!!!!

Kram från mig