Gott Nytt År!



Vi ska fira in nyåret med vår ena vänfamilj.
De två andra vänfamiljerna firar på andra håll i år.
Männen i våra vänfamiljer är exellenta kockar och även om de "bara" är 2 av 4 eminenta kockar,  så vilar middagen  i goda händer!
Eftersom jag är bäst på piff och dekor, har jag dukat bordet och bundit en nyårsbukett.
Både islykta och snöbollslykta och maschaller ska tändas innan familjen kommer!
Här ser ni vår meny.



Så goda bloggvänner!
Gott nytt år på er!
6
Helen

Ville bara säga hej och gott nytt år nu när jag kikat förbi. Har varit in någon gång tidigare men det måste vara länge sen, känner inte igen mig :-) Otroligt fint du har på din blogg och så mycket fina bilder.



Har även kikat förbi som snabbast hos din dotter. Imponerande!



Gott Slut och Gott Nytt År!

Yvonne

Gott nytt till dig också!! Själv ska jag gå och lägga mig...snörvel...

sweetmama

Men vilken fin dukning !!! Och vilken meny!

Kan inte ha blivit annat än lyckat.

God fortsättning !

Malin

Oj oj det lät som en toppenmeny, och gud så vackert du har dukat!



Gott Nytt år!

tiindra

Jag får säga god fortsättning på det nya året...

Vi hade en toppen nyår...åkte pulka, grillade,god mat, lekar, uppträdande av barnen ,4 familjer tillsammans, dock inte grabben som firade på eget håll, snyft...han vill inte fira med mamma och pappa längre..Han har blivit stor :0)...Han hade haft jätteskoj och det värmde i hjärtat på mammsingen..

Nataya

Åh vilken otroligt fin blogg! :D