Allt går inte alltid som man tänkt sej...

Ena tvättmaskinen fungerar inte. Typiskt!
Idag hade jag tänkt se till att tvätta massor när jag ändå är ledig.

Maken mår inte alls bra.
Denna sista omgång startade med dropp först i 24 timmar.
Därefter vila 2 timmar, dropp 2 timmar, vila 2 timmar, dropp 2 timmar osv.
Vi åkte in på fredag morgon och måndag eftermiddag kom han hem.
Väl hemma lämnar han inte soffan.
Måndag och tisdag låg han och sov hela dagarna. Orkade inte ens kolla TV.
Han mår jättedåligt i magen och kan inte äta mer än en mugg blåbärssoppa.
Idag har han kollat TV, så vi får väl se det som en bättring...
3
tiindra

Jag fick ett intyg för idag och imorrn...men jag kommer nog jobba då och sambon kommer att försöka jobba hemifrån om det går..Han ska ta med sig ngn jobbardator hem...så får vi se om detgår...Han blir ivarjefall hemma...och går det inte så kan han vaba...

Nu är det sista omgången din man tar sina cellgidter om ajg inte minns fel, eller??? hoppas ni ser er liten förbättring framöver...Förstår att det är psyksikt jobbigt se honom må dåligt och inget kan göra...bara vänta....

Nu ska jag nog ta mig en promenad...om jag orkar...har blivit så slö på sista tiden.hmmm...och kläderna mindre...inte bra :0).....

Amanda Livh

Ja pappa berättade detta. :D Vad rooooligt.

Snälla Marie. När Jenny hälsar på kan du inte ta kort på sötungen, lägga ut & skriva vad hon heter. Vill så gärna se henne. :)



& vad skönt att Lina är tillbaka nu då. :)



Kram.

Åsa

Jag håller tummarna att han ska må bättre snart!