Han är hemma!

Idag har jag hämtat hem maken!
Han mår mycket bättre mannen min, men är långt ifrån bra.
Fast, bara att han ligger hemma i soffan känns bättre, än att han är på sjukhuset.

Jag tänkte, när jag gick in genom huvudentrén, att sjukhuset blivit "mindre".
Innan  maken blev sjuk, kändes sjukhuset så enormt stort med massor av långa korridorer.
Nu när jag tillbringat så mycket tid där, har allt blivit vanligt och därigenom mycket mindre!

Nu när han är hemma så hoppas jag min dumma mage rätar till sej.
Sedan i torsdags, då maken blev inskriven igen, så har den varit helt konstig.
Gissar på att det är stress som gör den sån.
5
Åsa

Skönt för både dig och mannen att han är hemma. var rädd om din mage. Otroligt vad kroppen säger till när något är fel (och det är nog bra) Var inne en vända på din stora dotters blogg. (av den anledningen att min kollega har också blivit fotad av vad hon nu heter, du vet länk till länk och vips är man ute och varit inne hos många) Din dotter är riktigt duktig på att fota.

tiindra

Åh, vad skönt för er båda att han är hemma igen...hoppas allt går bra nu...

och att din mage kommer i ordning nu....det kanske ger sig nu när han är hemma...

Kramiz

pixi

vad skööönt för er!!! Jepp antagligen stressmage..Klart du fått det ,det e ju inte alls konstigt..Ska hålla tummarna för att det onda går över snart..kram =)

millis

Hej vännen!

Skönt att han är hemma, men det är så som du säger sjukhuset krymper det blir som ett andra hem känns det som. Man vänjer sig vid lukten, den är likosm värst. Den biter sig in i kläder och fram för allt i näsan på en. Det försvinner till slut.

Angående din mage.........sluta att dricka mjölk och drick ínte för mkt kaffe el te. Ät heller inte för mkt sktarkt kryddad mat. Hela magen är ur balans och hela din kropp styrs av den, fråga oss som vet. Min mage har lugnat sig nu och det ahr tagit nästan ett helt och och 15 kg mindre.



Tänker ofta på er



Kram Millis

Åsa

Vad skönt att ha honom hemma igen!