En vecka för sent



Bilden är tagen av dottern.
Det är en ljusslinga, som snurras i luften i ett mörkt rum.
Därefter har jag ritat ansikte som på en pumpa i photoshop.
Ikväll har dottern och hennes kompisar en "sova-över-kväll" där de är utklädda till katter.
De blev jättefina!
Ni som undrar var jag är då datan ska formateras om...
Jag sitter vid en lånad laptop och svär över att vi inte kommer överrens - jag och laptopen.
12
soffie

men åå va bra den blev

tur det är katter du har sovandes hos dej,

Min Nellie va vampyrhäxa idag på dagis så hua för läskigheter:O9

kram

Malin

Photoshop...oj oj kikade in igår men jag kommer ingen vart med nåt...



Happy Halloween!



Yvonne

Åh, vad härlig! Snurra runt ljus, hmmm...kanske ska prova! :D Kul med ideer!!

Åsa

Läcker bild! Här blir ingen pumpa så jag får titta på din istället. =)

Pernilla

Hoppas du får ordning på datorn. Trevlig helg!

/P

Sofia

Missed you! :D

Skickar massor av kärlek.

Sofia

svar Ja det skulle verkligen ha varit kul om du var med!!! Ska se om inte någon kan ta lite "backstage" bilder. :D

Ingmarie

Kul att du är med i cypervärlden igen!

Du har alltid något att förtälja!

Kul att dottern kommer...min äldste har också kommit hem o det är verkligen såååå trevligt!

Ha det så görgött...

tiindra

Häfftigt med ljusslingan...jagh ar läst om det men inte provar själv...kanske ska göra det :0)...

Ha en trevlig halloween...

Åsa

Fräck bild! Jag har helt missat Halloween i år. Några pumpor står vid ytterdörren men annars inget. Ikväll är vi bort bjudan och jag hoppas att vi inte skulle vara utklädda- då har vi missat detta. Bäst att klä sig i svart så man passar in, om?!. Ha en skön lördag kväll.

Evelina

Va snygg ;) jag tyckte texten va rätt fräck

sweetmama

Vilken häftig bild !!!!

Smyger in och talar om att jag är på väg tillbaka :o) Har saknat bloggen "så in i bängen" men jag har följt dig och ibland lämnat lite kommentarer. Men det har du nog sett som anonym.

Ha en trevlig söndag !