Fredag och fridag



Nu blir det sol, hinner jag tänka.
Så blir hela himlen täckt av gråa tunga moln.
Rätt som det är så regnar det ordentligt.
Nästa gång jag kollar ut, så skiner solen igen.

Fredag idag och jag har fridag.
Den fridagen använder jag till städning och tvättning.
Dammtorkat och tagit hand om  de blommor, som var i stort behov av omskötsel.
Ute hittade jag ett tvestjärtsbo, där de kryllade omkring på varandra, i en blomkruka!
Jätteäckligt!!
Nu äntligen är jag klar!

Ska duscha och fixa till mej, för ikväll ska maken och jag, på kräftskiva med jobbet.
Vi ska åka buss till kvarnen, som finns i Sveriges vackraste håla.
Där brukar vi ha kräftskiva varje år med jobbet.
7
Åsa

Kräftskiva! Vad gott! Det ska vi på nästa helg.

Ann Catrine

Kikade bara in för att se hur du mår...

Hoppas blogglusten återkommer snart!



Kram ;-)

Malin

Och så är det redan tisdag igen, fy vad tiden rusar. Men i år har vi i alla fall hunnit både med surströmming o kräftor! :)



Och fotona är räddade!!! :)

SOFFIE

wow va bra bilder,

ryser hua att upptäcka ett sån äckligt bo,hua,

ha en goo tisdag,

kram

Sofia

Heeej!!!

Ville bara säga att du är underbar, samt tipsa dej om att Dan Reed kommer till Jönköping. :D



Sept. 25th, The John Bauer Hotel, Jonkoping ...



Jag kommer inte dit tror jag, men om jag KAN fixa det så gör jag det. Fast vänta nu... Kanske ligger Jönköping långt bort för dej.... förvirrad :D

Sofia

Va kul med fotomaraton!!! Jag vill också! ha ha! Börjar faktiskt fundera på att lägga ner en stor del av mitt fotograferandes för att kunna fota för KONST. Förstår du vad jag menar? Jag fotar och ser till att mina artister och kunder är glada och nöjda, men jag får liksom aldrig tid att bara gå ut och fotografera för att jag vill det.... Dock älskar jag ju mina artister! :D Låter rörigt kanske. Sååå, jag fick ett intressant erbjudande nyligen, så jag funderar nu... Så ett fotomaraton låter ju helkul! Jag kommer ihåg att du har skrivit på bloggen om det också. Ser fram emot att läsa om det!



Lizze's bokning är på G. Jag meddelar så snart jag vet mer.



Stor kram som faaan! :D



Sofia

*Mette*

Tack gulliga du! Vilka härliga molnbilder!