Looked Within The...


Animation gjord av min dotter.


Tredje dagens töväder får snön att säcka ihop.
Det rasar från taken och jag trodde snön var slut för länge sen där.
Upptäcker att jag skulle behöva nya skor som klarar väta.
Vägarna har förvandlas till tösjöar med snööar.
Därimellan är det väldigt halt.
Har hört att det ska bli kallt igen.
Därför så har vi laddat vedkorgen.
Blir inte så kul att köra post, men vi får hoppas att det fortsätter smälta.


Nu vill jag ha vår!
8
tiindra

Hmm, det kommer att bli mkt vatten om allt smälter samtidigt...

Åh, vad mysigt med vedbrasa...känner nästan värmen ända hit...

Vi har en pelletskammin och ser ox¨lågerna men det är inte alls samma sak som en vedkammin...

Yvonne

Om tillräckligt många vill ha vår så blir det väl det? ;) Mysigt med brasan! Rolig animation... det finns ju "fuskbrasor" som nuförtiden ser rätt äkta ut..men än så länge har jag ingen...

SOFFIE

jättebra animation,Usch här vill inte våren komma ska den inte göra det i Mars;)

tittar jag ut så vräker det ner snö,usch vill inte mer,

kram

SOFFIE

glömde ju skriva guuu va duktig hon är din dotter,

kram igen

Malin

Mmm jag gillar verkligen den animationen, känner nästan värmen av den!



Vi skulle oxå behöva lite blida som packar ihop all snö...fy vad less jag är på det ordet! Och mer kommer det hela tiden...



Är det via Blogglovin du har svårt att få in kommentaren? Jag har märkt av samma sak när jag kommenterar hos mina bloggvänner... :S



Kram!

Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: men mamma, du passar ivad som helst :) Du har ju en ungdomlig stil, så du skulle visst kunna ha dem :)

Peters bildmagi

Värmande brasbild. Det är så skönt att ha en öppen spis nu när det har varit kyligt länge.

Erica

verkligen en fin animation :) vilket program använder hon sig av/var gör hon dem? tacksam för svar!