Lek




Photoshop är ett jätteroligt instrument att leka med, om man bara kan några trix.
Det jag lekt idag kunde jag inget om och hade egentligen inte tänkt det skulle bli ett sånt här inlägg!
Upptäckte en massa roligheter!
Ni kan här under se orginalbilden som jag inget gjort mer än förminskat.
Först hittade roliga förändringstrix för bokstäver, sen kom idéerna om att ändra utseendet av bilden!
Gjorde de olika redigeringarna i olika färger på skoj.
Det var först meningen att alla skulle ha samma färg som originalet...
Vilken tycker ni bäst om och varför?


13
Sofia

Den rosa och den svart-vita gillar jag bäst för det känns harmoniskt och ger en overklig känsla som jag tycker om. :D

Kram!

SOFFIE

va snygga de blir har ännu ej haft tid att lära mej photoshop jag måste göra det,

orginalbilden va minsann jättebra den med

Åsa

Jag gillar den översta, rosa. Varför? Vet inte riktigt.

Originalet är också kanonfin. Det krävs ju en bra bild, annars hjälper inget photoshop i världen. :)

Yvonne

Jag gillar den gröna! Tycker om när man förändrar linjer och så i foton. Har inte photoshop, men har haft. Det är kul, men det är väldigt mycket som man kan göra...

Pernilla

Den sista gillade jag. Nu blev jag lite nyfiken. Hur har du gjort den? Du har lagt till en lagerstil va? Men hur? Jag har i och för sej inte något nytt Photoshop men jag kan inte lägga lagerstil på annat än text.

/P

Malin

Skitläckert! Skulle bli snygga tavlor.



..jag har typ inte orkat starta photoshop elements sen jag bloggade sist om att jag minsann skulle lära mig det..



Trevlig helg!

tiindra

Jag gillar den rosa, översta för att den blir lite mera..ja vad ska man säga...levande men ändå inte..lite konstaktig....med ljuset i mitten där..

Den svartvita gillar jag oxå..ser ut som en tavla ..är det akvarell jag tänker på kanske..

Den gillar jag bäst faktiskt...

Åsa

Det är inte bara kul, det blir så fina också. ha det gott!

sweetmama

Men va fint !!!

Den rosa ser nästan ut som om den skulle kunna vara målad. Riktiga tavlor allihopa.

Har inge Photoshop att leka med så för min dl blir det alltid orginalfoton

Ingmarie

Gillar nog den första lite mer....men alla bilderna är bra!

Kan INGENTING av detta som du kallar PHOTOSHOP...

men jag överlever kanske,men bara kanske!



Kramen till dig!

soffie

hoppas du haft en härlig helg.

Anna | Heeneley

åh fina bilder :)

Helen

PhotoShop är en av mina favoritsysselsättningar! Så roligt och utvecklande men ack så tidskrävande. Slirar lätt iväg ett par timmar utan att man tänkt det :-)