Badnymf



Har badat för första gången i Vänern iår!
Det var jättevarmt!
Nu känns det verkligen att sommaren är här, för att hänga blöta baddräkter och  handdukar på tork är verkligen somrigt!
På måndag är dock min första ledighet över, men maken är ledig en vecka till.
Det vackra och varma vädret skulle visst fortsätta nästa vecka!
Det hoppas jag verkligen, när dottern är ensam, för att alla hennes vänner ska åka på semesterresor utomlands...
17
Hanna

Coola bilderna blev! :)

Malin

Läckra bilder, här har vi oxå haft en fin midsommar, även vädermässigt!

Åsa

"Jättevarmt"... Undra hur du tänker då? +15? ;-)

Nädå, det ser riktigt härligt ut!

Åsa

Hej! Varje gång jag är inne och tittar hos dig så blir jag så avundsjuk på dina bilder. De är så otroligt fina och ännu en gång har du lyckats fånga ögonblicken. Allt verkar vara bra med dig och det är skönt. Själv rusar livet lite väl fort för mig men jag njuter av varje ögonblick solen är framme. Behöver ljusets näring. Ska jobba tre veckor till sen stundar semester!!! ha det gott!

Anonym

Vilka häftiga bilder. Sommarvärme hoppas jag också på ska inte vara någon annan stans än just i Sverige den här sommaren och mina vänner åker också iväg :o)

Pernilla

Vilka läckra bilder. Jag har inte badat än, inte ens i vår pool som nu har blivit 25 grader.

Skäms? Nej!

/P

tiindra

Ojojo, vilka fina coola bilder..Du har liksom fångat varje vattendroppe...mkt läckert..

Ann Catrine

Vilket härligt ögonblick du fångat med kameran! Som alltid! Jag tittar noga på dina foton, försöker se med "dina ögon" hur du gör... det är ju inte bara tillgång till kamera som gör det! ;-) Det är ju en konstart!



Akta axlarna från solen idag ;-)



Kramar

Karina

Vilka härliga sommarbilder!



Vi har startat en ny bloggportal: www.mammabloggar.se och tycker din blogg platsar där ;) .

Är du intresserad? Du är varmt välkommen!



Mvh,



Karina

Peters bildmagi

Underbara badbilder. vad sugen jag blir på att bada nu...suck....får väl ge mig ut ikväll :-)

Sofia

Fantastiska bilder!! Nu blev jag inspirerad! :D

soffie

men wow vilka bilder,

va härligt det ser ut,

kram

Madde

Läckra bilder:)

Ingmarie

...O jag har bara frusit in fläderblommorna tils jag får lust med resten!

Ni har det allt bra gött!Njut riktigt ordentligt o ta vara på allt som sommaren ger!



Kramen till dig från den tokiga frua i Västanbäck

fia

Å vilka vackra pioner det va där .

Towe (towe.webblogg.se)

häftiga bilder! :)

Jessica

Wow! De här bilderna är helt magiska och så läckra!