Rabarberdricka



Detta har jag gjort idag!
En laddning som ska bli min mycket omtyckta rabarberdricka.
Den är perfekt iskall, när det är varmt ute och du är törstig.
Mycket god i bål och drink!
Kan med fördel blandas med flädersaft, som jag oxå kommer att göra snart!
Fortsättning kommer om ett par dagar när jag ska sila, tillsätta socker och citronsyra.
3
Ann Catrine

Kan tänka mig att det är läskande, och vilket pedagogiskt receptupplägg! Gillar!



Kramar!

Anonym

Jag böjde mig över baren. Då stod det ett ljus där. Så vips. Det värsta var att jag inte var så nära. Alina såg allt & sa detsamma. Men jag hade ju sprayat håret så det kan ha varit därför. Men jag hann släcka det ganska snabbt som tur var. Då tänker jag bara vad som kunnat ha hänt om jag vart full. "/

Malin

Åhh jag ÄLSKAR "rabbasaft", har ännu inte provat göra själv, våra rabarber är så tunna o trista o jag vet inte om jag vågar hämta så mycket fr grannen, det har redan blivit ett par pajer m deras rabarber.



Härligt inlägg!!