Ny Laptop



Vår gamla gick sönder.
Den står helt sönderplockad och går inte mer att reparera.
Så nu har vi köpt en ny!
Den är till och med bättre än den stationära!!
7
Malin

Vad roligt m en snygg o framförallt pigg ny dator.



Vi har tre datorer, men vi "slåss" alla om den som är nyast o därmed piggast..



Glad Påsk!

Ann Catrine

Verkar vara exakt lika laptop som min dotter köpte förra veckan. Lite avundsjuk är jag allt..Jag hoppas min 3 åriga laptop håller till sommaren, då kan jag tänka mig köpa en ny...Men det är mycke pengar :-(



Trevlig onsdagskväll!

Åsa

samma här! Sitter aldrig vid den stationära längre.

Peters bildmagi

Visst är det härligt med bärbar dator! :-)

Hoppas den kommer ge dig många härliga bildbehandlingstimmar :-)

MELLLIIE

Har en likadan! Grym :)

sweetmama

Härligt med ny dator !!!

De bärbara är ju så bra numera att det känns onödigt med de stationära.

Sofia

GRATTIS!!!!!