Huvudvärk och Rock Star

Denna dag har gått i huvudvärkens tecken.
Har ingen aning varifrån den kom, eller varför jag inte får bort den.
Annars har dagen varit bra!
Lättarbetat på jobbet, fint väder och glada människor omkring mej.
Vännerna med Akila kom över med fikabröd och vi fikade i trädgården under äppelträdet.
Håller på och fixar/trixar ihop en utstyrsel till en storfest den 19 juni, med temat Rock Star.
En specialklänning åt mej och en specialväst åt maken.
Hos älsta dottern har jag hämtat en hög tillbehör och ett par högklackade och urtuffa skor!
Vad som är kvar att fixa åt mej är en peruk.
Maken ska ha tattoo sleeves, hög hatt och peruk!
Helst ett par cowboy boots...
8
Yvonne

I huvudvärkens tecken...det låter som titeln på en film eller nåt ;) Hoppas det gått över nu...rockfest låter kul! Hoppas det kommer bilder sen då :)

Åsa

Hoppas huvudvärken gick över!

och jag säger som ovan. Hoppas vi får se bilder sen.

Peters bildmagi

Hoppas vi får se bilder på er i kostymerna :-)

Krya på dig.

Malin

Håller med Peters bildmagi här ovan!!!!!!!!!!!!!

Sofia

Usch va jobbigt med huvudvärk! Hoppas du mår bättre nu! Jag ser i alla fall fram emot bilder på denna festen!!!! ha ha ha! Blir nog kanon!



Ska också på fest i helgen, ute på landet. Ska bli såååååååååååå mysigt!!!!



Skickar en enormt stor kram till dej!

Millah



Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Tobbe, -

Hejsan! Allt bra? :)

Kram Tobbe..

MindOfMyOwn

Underbara foton!