En höstlig långpromenad



Vädret har varit rätt kallt i blåsten, men soligt!
Mor min kom och hälsade på, så vi tog en långpromenad ut i det höstliga landskapet.
Vi bestämde att vi skulle kolla hur många arter av växter som ännu blommade .
Själv är jag inte så kunnig, men det är min mor.
Vi hittade inte mindre än 62 stycken!
Inte dåligt, snart är oktober månad!
Det blev verkligen en låååångpromenad, vi var ute i 3,5 timmar!
8
Yvonne

Härliga höstbilder! Jag har bilder från november förra året och det är blommor på dom. Inte 62 arter precis...snarare 2 ;)

Peters bildmagi

Fin höststämning i dina bilder.

Själv hinner jag knappt ut i det fina höstvädret....bara jobb,jobb,jobb....suck

Peters bildmagi

Fin höststämning i dina bilder.

Själv hinner jag knappt ut i det fina höstvädret....bara jobb,jobb,jobb...suck

Ann Catrine

Helt ljuvliga höstbilder!



62 arter?! Finns det sååå mååånga ens

på sommaren ;-)



Kram

sweetmama

Vilka fina höstbilder. Här har det blåst höstvindar menvarit solsken och kallt. Jag har suttit inne på kontoret och bara längtat ut.

Hoppas på finväder till helgen

Åsa

Härlig väg på den översta bilden.

Och så många blommande blommor nu? Jösses. Hoppet lever än!

Madde

Älskar den översta bilde, så vacker:)

Malin

Här snackar vi en härlig injektion av höst :)