Maximal vila



Två maximalt lugna dagar.
Sängläge, för jag har feber och är förkyld.
Har ont i kroppen, men allra mest i knoppen.
Orkar inte ens sitta vid datan.
Så här hade jag inte tänkt att använda mina lediga dagar...
7
yvonne

Mäh, va tråkigt! Men förkylningar styr man ju inte över...Himla fin ljuslykta! Köpt var? Lokalt ställe kanske? ;) Kryapåre!!

Anonym

Fy så trist! Hoppas du kryar på dig snart. Jag förstod att det var nåt när jag inte såg nån kommentar på ett av mina inlägg (kärlek??).

Fortsätt vila, vila, vila!

KRAMAR

Åsa

Och ovan var från mig..... =)

Malin

Tråkigt att du är sjuk, Krya på dig nu!



Kram

Marit Johansson

Nej vad tråkigt med sjukdom på lediga dagar. Hoppas du kryar på dig inom kort!

Peters bildmagi

Krya på dig....

fia

Va kul med en sådan gammal recept bok och så spännande att baka efter dom .