Semester!



Här har ni mitt hjärtas önskestrand!
Vänern öppnar sej framför denna långsträckta och långgrunda sandstrand.
Det känns som det är ett hav som breder ut sej framför ögonen.
Oftast ser man inte den smala remsan av land i horisonten.

Precis detta har jag drömt om när snödrivorna låg höga och kylan isade.
Att trampa iväg från stugan på de små vägarna, som är kantade av vackra blommor.
Vi cyklar hit med en cykelkärra lastad med allt som behövs för en heldag på stranden.
Som jag längtat efter solen som gassar, vattnet som kluckar, att bada och leka i vattnet!
7
Åsa

Gud så skönt det ser ut.

Vi åker "Vänern runt" i helgen, maken o jag säg till om det är nåt du tycker att vi inte får missa.

Yvonne

Och vinka! ;) Vi har ingen strand här, bara klippor, men jag badar inte gärna iaf! Men nu regnar det...Kram!

SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Riktigt fina bilder :D:D

SARAS FOTON&TECKNiNGAR

sv: var så lite så & tack :D

Malin

åhhh underbart, ingen kan göra bilderna så magiska som dig!!!



Visst är det underbart när man sitter där o känner att precis det här är det man längtar och lever för.



kram

Ann Catrine

Blir sugen på att ta ett dopp efter att ha sett

dina underbara bilder!

Sååå, trots något sval vattentemp blir det nog

ett litet dopp iallafall.

(och jag är ingen badkruka,

allt från 8 gr och uppåt går att bada i...) ;-)



Kram!

Marit Johansson

Wow vilka underbara bilder!