Söndagen den sista i juli 2011



Den sista dagen i juli månad och Elin har namnsdag.
Solen har strålat från en i det närmaste molnfri himmel.
Vi har städat och handlat idag.
Svetten har runnit i strida strömmar och jag har längtat efter Vänerns svalkande vatten.

Dottern har varit ute i hästhagen och fotograferat årets hästar.
Maken har försökt laga vattenpumpen, vilket inte gick.
Det blir att köpa en ny.
Nu ska vi äta middag!
7
Junitjej ♥

Synd att den inte gick att laga.

Marie-Louise

Ja tänk att det redan är sista juli :( vart tar sommaren vägen... Kram

Yvonne

Jag vill också äta middag nu! Kan jag komma? ;)

Malin

sista juli jaaa, imorgon är det aug o det betyder jobb igen för mig :(

soffie

härlig dag ni haft!

en härlig sommardag blev det hos mej ,men usch tänk nu är det inte länge kvar tills barnen börjar skolan får njuta varenda dag nu,

kramen

Pernilla

Åh det är så tråkigt när saker och ting går sönder. Hoppas det ordnar sig.

/P

Peters bildmagi

Visst var sista julidagen underbar. Jag var nere på Tjörn och njöt av bad och skulpturer. Kommer på bloggen senare idag