Fototriss tema - röd vit blå



Röd tulpan, vit syren och blå pärlhyasint.
Grekland lockar, med vita stränder och blått hav.
Varför inte den sagolikt vackra ön Santorini?



Tänk att vara en gäst på ett fint hotell i Grekland!
Att välja en av handdukarna och gå ner till havet och bada, som jag älskar!



För ett besök i Grekland vill jag även ha med några böcker.
Kan inte bestämma mej för vilken jag ska ta med, så det blir en hel hög!
Fler trissare hittar ni här.
16
Anonym

Jag har aldrig varit i Grekland men någon gång ska jag se till att få uppleva landet.

/P

soffie

härliga trissbilder:)

Nicole

http://kiingnicole.blogg.se/2011/may/fragestund-1.html#comment

frågestund, fråga och jag följer via bloglovin ! ;)

Beppan

Kul variant på veckans triss!

Helena på Fototriss

Grattis - du är i final i restävlingen! Omröstningen pågår fram till lördag kl 12.

Anneli - A'la Foto

Grattis till finalplatsen! En kreativ triss har du fått till!



Lycka till!

Anni

Superfin triss - vilken bra fantasi du har! Grattis till finalplatsen!

Jah Hollis

Det var ett fyndigt sätt att ta sig an färgtemat.

Grattis till finalplatsen.

mamarazzin

Grattis även till dig och lycka till i final med din snygga triss :)

Anonym

Grattis!

Helena på Fototriss

Hej och ett stort grattis! Du är nämligen vinnaren i Fototriss restävling!



Du har alltså vunnit ett presentkort hos Solresor värt 3.000 kronor och om du skickar mig ett mail på fototriss snabela gmail punkt com så ska jag maila dig om vinsten.



Grattis igen!



Hälsningar Helena

Lena B

Vad kul! Grattis

mamarazzin

Grattis MAMMAkero! Kul att det blev en MAMMA som vann ;)



MAMArazzin

Ann Catrine

Vann med bred marginal gjorde du också!

Härliga bilder så vinsten var verkligen rättvis!!



Kram!

Pierre

Grattis till vinsten. Riktigt skön triss!

Craxyknas, mitt kristna liv - nu öppet för allmänhetern

Kul att du kopplat dina bilder till priset, och att du ställt upp dem alla som om det faktiskt vore den kroatiska flaggan! Verkligen extra plus i kanten, jag förstår att du vann. Stort grattis :D