Grattis!



Den 25 juni 2007 föddes min blogg.
Klockan 17.18.49 publicerade jag mitt första inlägg.
Älsta dottern hade tagit studenten och sommarjobbade på posten.
Hennes planer för hösten var att flytta hemifrån i en stad 14 mil från oss och ihop pojkvännen.
Hon hade kommit in på högskola.
Själv hade hon bloggat ett halvår och tyckte att vi skulle kunna ha kontakt över bloggen, när hon inte längre bodde hemma.
Det var då jag upptäckte att jag gillade att skriva.
För den första tiden var nästan helt utan bilder.
Det där med stora, fina bilder till varje inlägg kom något senare.
Bilderna kom tätare och tätare.
Helt plötsligt var de med varenda dag (nästan).
Första inlägget med stora och många bilder var 4 februari 2008.

Hipp, hipp, hurra!
För min blogg som fyller 4 år idag!

8
Andrea

grattis mammakero.blogg.se!! :D

Yvonne

Hurra! Jättekul att du började så jag får följa dig nu ;)

Åsa

Grattis!

Och tur för oss. :)

Tårtan ser underbar ut!

Marie-Louise

Grattis på 4 årsdagen :) Kram

Peters bildmagi

Vad du har bloggat länge. Grattis till din fina blogg :-)

Åsa

Blev lite nyfiken på hur gammal min blogg var (först hade jag en reseblogg men min "vanliga"). Jag startade den 26 juni 2007. Lite humor faktiskt tycker jag. Bara en dags skillnad. =)

Sweet Atti

Grattis :d Tårtan ser ju sjukt god ut!

Ann Catrine

Stort GRATTIS till favoritbloggen!!