Min dag 29 november 2011

Den 3 november så gjorde Peter ett inlägg om en dag ur det som kallas livet.
Kände då att en hel jobbardag i bilder kanske skulle vara kul att se...
Så var så goda!
Häng med mej en dag på mitt jobb i november innan julruschen 2011!


12
Cattis

Så bra det blev!! Har aldrig sett en sån där karusell där jag kör :) Häftigt!!

soffie

va roligt att följa med dej en hel dag på jobbet, fina bilder och det ser så vackert ut där du kör din runda, kramen

Marie

Vad roligt att följa med dig en dag sådär, =D. Kanske man själv skulle göra en dag.



Nja tyckte också det var för sött, ett par klunkar var gottit sedan var det sådär =D



kram

Peters bildmagi

Härligt att följa din dag i bilder :-)

Ser ut som du har fullt upp.

Malin

Jag gillar den här typen av dokumentärer!! Tyvärr skulle nog min arbetsdag bli väldigt trist på bild, sitter ju vid datorn alla 8 timmar. Förutom en halvtimmes lunch kl 11, är det just din bransch som äter två ggr om dagen på så för mig udda tider, eller är det vanligt att man gör det söderöver?



Däremot har jag pga av att jag inte hinner blogg o fota så mycket just nu, fotat lite med mobilen, fotat lite grann av mitt liv just nu som jag tänkte sätta ihop i ett collage nån dag snart.



Kram



Anonym

hoppas solen tittat fram hos dej idag ,det har den hos mej,kramen

Anonym

Det är kul att se hur andra tillbringar sina dagar! :)

Pernilla

Det här gillade jag. Men arbetsdag skulle inte vara lika händelserik. Hm, ska nog försöka.

/P

Åsa

Vad kul att få följa dig en dag på jobbet!

Verkligen omväxlande!

Hamburgaren såg ruskigt god ut! =)

Marie-Louise

Åh vad skoja att se din arbetsdag i bilder och tider. Jag har alltid trott att brevbärare slutar mycket tidigare på dagarna... där ser man vad man får lära sig. Kram

Åke

Får mig att genast tänka på Svensson Svensson :) en favorit serie. Min far och mor gjorde 30 år VARDERA på Kungliga Postverket som så fint hette då :) Breven ska fram i alla årstider såsom snö, regn och halka eller drivis. Min saknade far skulle också haft födelsedag denna dag, jo så gifte jag mig en gång för länge sedan 29/10 :) (Många minnen) Breven finns ju bara där i brevlådan! Trevligt bloggat! Rolig karusell!

Anki

Ja, ja vet det är lite sent att kommentera det här inlägget som är några månader gammalt... men jag gör det ändå, eftersom jag tycker att det var så bra!

Kul med den här typen av "dokumentär"!

Kom till din blogg via en annan blogg (så där som man gör ibland) - blev lite nyfiken och tittade runt lite och så hamnade jag här :)

Ha en bra helg!