Solnedgångar är magiska!



Lördagen grydde med en vacker soluppgång (men inte alls lika vacker som måndag morgon!).
Maken och jag satt ensamma vid frukosten, för döttrarna hade nog suttit länge med datan på kvällen.
Började spela Sims medan jag väntade att de skulle vakna.
Direkt de kom upp blev det liv i luckan, som de själva konstaterade, "det hörs när vi är vakna!"
Älsta dottern hade jätteont i sitt skavsår, så vi lät den vackra dagen rinna iväg mot eftermiddagen.
Efter att ha tvättat skavsåren och lagt om dem igen, så bestämde vi att vi skulle åka och fotografera solnedgången vid vår älsklingsbadstrand!
Det blåste aaaskallt!
Men det var en småsak, för det var så vackert att lyckan över att vara där tog bort alla bekymmer om kyla och skavsår.
Vi stannade där tills solens skiva sjunkit bakom horisonten, vilket gick fort vill jag lova!
Första bilden av de som är här ovanför, är min sista bild på solnedgången.
Då var solen i molnen, två eller tre minuter senare hade den gått ner helt!
Vi åkte då till grannstaden och handlade godis och chips.... ja, jag har slutat hålla igen...
Väl hemma bjöd maken på grillat, för första gången i år!
Det blev helgrillad fläskfilé, kall vitlökssås, sallad och pommes frites.
Vi satt länge med maten och så spelade vi plump innan det var dax att sova!
Trots skavsår en underbar dag, med en perfekt avslutning!
10
Peters bildmagi

Fantastiskt vackra. En solnedgång kan aldrig bli fel :-)

Marie

Ja tulpaner är uuuunderbara, gillar också då de börjar vissna



Men ajaja har hon så hemsk skoskav, hualigen. Men så vackra bilder ni tog er tid till =D

Åsa

Översta bilden är underbar! Många av dom andra också men den fastnade jag för speciellt.



Man kan inte vara "duktig" jämt. Godis behövs.

Yvonne

Jag ser ju mest uppgångarna...men ikväll var solnedgången tjusig, det lilla jag såg av den :) Tur man har bloggvänner man kan titta in hos och kolla ;)

Madde

sv: Ja, de är ju det:D När jag såg dem i lerbacken och solen sken, då kände jag verkligen att nu är det vår:D



Vilka vackra bilder:)

Marie

Det som är, är att han har inte speciellt känslig mage, han har varit utsatt nu ett tag bara. Men det brukar komma denna tiden då det smälter bort, han slickar och nosar väl in starka dofter eller så. Eller att han stoppat i sig något som vi inte sett.



Kramar

Malin

Dina foton är alltid så magiska!! Vilken härlig dag!!!!

tiindra

Åh, vad härligt att ha nära till vattnet...Ska jag iväg så får jag åka många mil...



Jag gilla bilden med glödande träden (ser ut som det är glöd ) och bilden under den....



Mkt fina bilder!!!

Ronnie Isacsson

Skön serie solnedgångar i lite olika varianter ! För egen del svårt att låta bli när man alltid har kameran med sig o tillfälle bjudes ex. på väg från jobbet fast nu börjar det nästan bli lite korvstoppningskänsla !

Annie

Helt otroligt vackert!!!