Ett kallt rosa skimmer



Nästa kapitel i Photoshop-recepten heter "Ett kallt rosa skimmer".
Som jag redan från början funderade, så är det svårast att hitta en bild som passar till varje recept ur min egen fotopärm.
Detta recept var ganska svårt, för jag vill ju inte kopiera bokens bild...

Har varit ledig idag och det enda jag gjort är att sitta vid datorn.
Dels fixade jag ihop några bildkollage, men mesta tiden har gått till att spela Sims.
Hittade en jätterolig familj att spela med och jag försvann från denna verklighet och in i Skönköping...
Nu ska jag ta en försenad powerwalk och lämna över datan till dottern!
9
Marie

Så gammeldags och härliga korten vart

Malin

Du lyckas finfint, men så är dina foton så fantastiska redan innan!



Föresten vilken kamera var det du hade?

Elin [ n e v n a r i e n ]

WOW vad snygga!! De två bilderna på rad två är verkligen superfina mamma! :)

Issa

Vad fina dom vart! :D

Issa

Vad fina dom vart! :D

Marie

Tack, ja, man behöver den uppskattningen ibland, vill oxå ha blommor, hehe

kramar

tiindra

Jag tycker blomman till vänster i sista raden har lite mystik över sig med ljusstålarna från vänster....mkt fina bilder ;)...

Marie

ja, den är lite läcker den låten, men har också tröttnat på den eg =D

Marit Johansson

Dom bilderna blev otroligt vackra, effktfullt med det där "dimmiga"... som i en saga.

Jag har fortfarande inte tagit mig för att göra något recept ur boken. Ska banne mig sätta mig med det idag, vi har -28 här uppe så man vill i alla fall hitta på någon aktivitet inomhus!