Quattro immagini di fiori

Mor min kom och hälsade på och vi gick ut med var sin kamera och fotograferade i solnedgången.
Hon berättade att när hon försökt fotografera de pyttesmå ljusgula klockorna på sparrisen, så hade alla bilder blivit suddiga.
Så ut gick vi och jag tog ett tiotal åt henne.
Ormroten har inte ett namn som jag tycker passar (den rosa cigarrformade blomman) är nästan utblommade.
Snart är alla sorters rosor i full blom, även de fantastiska doftpioner vi har!
Gillar ni rosa?
Då älskar ni vår trädgård nu, då blommar rosor, pioner, aklejor, ormrötter, gräslöken och löjtnantshjärtarna!
10
Yvonne

Jag älskar rosa! Det är verkligen massor med fina blommor ute nu...Ha det gott!!!

Johanna

Underbara bilder!



Glad midsommar

Pernilla

Önskar dej en glad midsommar!

/P

Marie - Smålands tös i Dalarna♡

Trevlig midsommar till er

kramar, vackra kort

SOFFIE

å va vackert hoppas du har en msig midsommar:)

Zarah

Läckra bilder fick du med dig in till datorn.

tiindra

Vet du, jag skulle vilja vara i er trädgård för det verkar finnas hur mkt olika blommor som helst....Vi har oxå blommor men de blommor ju ut så fort så är det bara en massa ogräs kvar som står i blom....men hemma hos er så verkar det vara ngt som blommar hela tiden..som i ett växthus ;-)...

Malin

Hejsan

Kikar på dina fina foton. Gillar "leksaksvärldsfotona". Är inte redigeringen lite av tiltshift karaktär?

Fotot på spindeln är oxå alldeles fantastiskt!

Hoppas du har det bra just nu!

Kram

Ronnie Isacsson

Låter som om du har mycket att fota i din närhet .
Fina blomsterbilder , ha en bra sommar !

Marie - En småländsk dalkulla ♡

Så vackra kort